26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צפורה אור טל

כותרת: ישיבת צוות התגובות

ביום ראשון, 7.6.2009 התקיימה במצודה ישיבה של ועדת ההסברה של הליכוד בראשותו של ח"כ אופיר אקוניס ובהשתתפות צוות התגובות, שעסקה בפגישת ראש הממשלה מר בנימין נתניהו עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה בוושינגטון, ובעיקר התייחסו לשתי הנקודות החשובות:

א. המשך הבנייה בגושים הגדולים שביהודה ושומרון.

ב. עקרון שתי מדינות לשני עמים.

כל הדוברים ביקשו לציין שעל ישראל להעמיד בפרונט את אותן סוגיות המצויות בקונצנזוס הלאומי, והן את המשך הבנייה בגושי ההתיישבות כמו בגוש עציון, במעלה אדומים, באריאל וכדומה, ובעיקר בהעברת המסר בנוגע להמשך הבנייה ביהודה ושומרון בשל הריבוי הטבעי.

כמו כן צויין, כי קבלת הפנים הצוננת שהייתה הפעם לראש הממשלה בוושינגטון, לא הייתה כלפי האיש בנימין נתניהו אלא כלפי מדינת ישראל, שכן מר בנימין נתניהו נבחר על ידי אזרחי מדינת ישראל כדי לשמור על ביטחון המדינה וכדי להוביל את מדינת ישראל לשלום אמת. מכאן יצאה ברכת יישר כוח לראש הממשלה הניצב בפני הכרעות קשות וגורליות לעם ולמדינה, ושברוב תבונתו והבנתו את המיכלול, בוודאי ימצא את הדרך לשמור על ביטחון המדינה ביחד עם חתירה לשלום אמת והמשך היחסים התקינים עם ארצות הברית.

כמו-כן ביקש צוות התגובות להזכיר לעולם ולכל עם ישראל, שקדימה שהייתה מעל שלוש שנים בשלטון ושלוש שנים דיקלמה את נוסחת הקסם של שתי מדינות לשני עמים, והייתה מוכנה לוויתורים מרחיקי לכת – לא הצליחה להתקדם סנטימטר אחד לקראת שלום אמת, ושבמהלך הקדנציה שלה, ובשל אוזלת ידה בכל הנוגע לשמירה על בטחון אזרחי המדינה, נחתו טילים על חיפה והצפון ועל אשדוד והדרום, ועל כן קדימה היא האחרונה שיכולה להטיף לממשלה הנוכחית מה לעשות, ומוטב לה שתשב בשקט ושלא תצא עם הכרזות רדודות המזלזלות באינטליגנציה של אזרחי המדינה, היודעים היטב את המצב לאשורו.

צוות התגובות היה נחרץ בכך שיש להעביר מסרים מחודדים, קליטים ותכופים, כך שייקלטו מהר והיטב בקרב האזרחים אשר יעשו בם שימוש בשיחות הסלון ובחיי
היום-יום, ושגם ייקלטו אצל הפלשתינים, אצל הממשל בארצות הברית ואצל מעצבי דעת הקהל שם, ובעיקר לפני אירועים חשובים כמו נאום ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, המתוכנן לשבוע הבא, וזאת כדי ליצור מבעוד מועד הזדהות בקרב הקהל הרחב לפני שהאירוע מתקיים ולשנות את דפוס החשיבה של הקהל הרחב עוד לפני שהוא שומע או רואה את האירוע – כמו המסר הזה שיוצא עכשיו מצוות התגובות הסומך על ראש הממשלה, כי תוכניתו תהיה הטובה ביותר לעתיד מדינת ישראל ולטובת עם ישראל.

את המפגש המאלף חתם יו"ר וועדת ההסברה ח"כ אופיר אקוניס בהודעה שמפגשים כאלה יתקיימו גם בפריפרייה, היינו במקום שהפריפרייה תבוא לתל-אביב, תל-אביב תבוא לפריפרייה, הן לצפון הארץ והן לדרומה, ושמה יתקיימו מפעם לפעם המפגשים.

צפורה אור-טל



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השיר: בטחו באלה

אריק זיו ויזר

שר הביטחון והרמטכ"ל בתפקיד עשרים וארבע שעות ביממה

אלי חזן

אחינו יהונתן

אריק זיו ויזר

השיר: "לכם נשירה" – המוקדש ללוחמי המחתרות

אלי חזן

כנס שהיה בבחינת אשרי הגפרור

אריק זיו ויזר

ציפורה אור-טל בשיר מיוחד לכבוד ט"ו באב

אלי חזן
דילוג לתוכן