25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

כה אמר מנהיג העדר

מישנה: ציפורה לבני התפארה לא פעם, שהכישלון הקרוי “החלטה 1701” הוא פרי כישרונה. הכישרון הזה, הוא שנותן לה את הזכות לדרוש את התפטרותו של חסר הכישורים הדומים, בנימין נתניהו. אם לא התפטרות, אז לפחות ועדת חקירה ממלכתית.

ממציא תזת האתרוג סבור שוועדה כזאת היא נזק… הלכתי לארכיון…

פתגם סיני עתיק ושגור אומר: “גם המסע הכי ארוך מתחיל מצעד אחד קטן”. הצעד הלא קטן, אבל הראשון בהקמת קדימה, היה הכרזתו של אמנון אברמוביץ על הרודן המושחת אריאל שרון כעל אתרוג. להכרזה הזאת הוא צירף הוראה שכוונה לכל העדר: “חובתנו לשמור עליו אפילו מדגלים משפטיים”.

 

שרון צלח בשן ועין את תיק השוחד בפרשת האי-היווני והשיב לבעל קופסת האתרוגים, בעקירת אלפי יהודים מבייתם. העקירה הזאת פיצלה את הליכוד וכך קדימה נולדה. אם להיות ציורי לרגע, אז קדימה בקעה מהרחם של התקשורת, בזכות השפרצה של אברמוביץ.

העדר העניק לקדימה שירותי אבטחה, עד שהמושחת אולמרט, שהחליף את המושחת שרון, ניצח בבחירות והתיישב בכורסת ראש הממשלה. אולמרט הבטיח עקירת ישובים נוספת (התכנסות) והעדר לא רצה לראות את נתניהו בראשות הממשלה. עקיבא אלדר הסביר זאת במילים: “אם ביבי לא היה קיים, אולמרט היה צריך להמציא אותו” (הארץ / 2.5.07).

 

כמו תמיד, הערבים דפקו את התוכנית. חטיפת חייל בדרום ושני חיילים בצפון, סיכלו את תוכנית ההתכנסות, ואולמרט נאלץ להוכיח כישורים שלא היו לו מול נסראללה. התוצאה: כישלון היסטורי.

 

העיתונאי שמעון שיפר סיפר ללונדון וקירשנבאום, שידידו נחום ברנע ליווה את החיילים במלחמה, וראה שהם נלחמו בלי אוכל, בלי מים ובלי ציוד. פדיחה כזאת הייתה צריכה לגרום לח”כ יואל חסון לדרוש הקמת ועדת חקירה ממלכתית, אלא שבאותם ימים, הוא דפק את קליפת הביצה מבפנים.

 

 

וציפורה? היא התפארה שהכישלון הקרוי “החלטה 1701” הוא פרי כישרונה, ומלמלה המלצת התפטרות לראש הממשלה בגין דוח הביניים של ועדת וינוגרד. מאותו רגע ועד היום, היא מפחדת להצליב איתו מבטים, שמא תהפוך לנציב מלח.

 

דרישת מאות האלפים, ביניהם משפחות שכולות וחיילים ששבו משדה הקרב לוועדת חקירה ממלכתית, הזניקה את מנהיג העדר אמנון אברמוביץ אל האולפנים, והוא הסביר בשפתו העשירה, שוועדה כזאת היא נזק למדינה.

 

 

בעשרת הדיברות כתוב משהו על “כיבוד אב ואם”. תיטיב לעשות קדימה, אם תכבד את המסר של אביה מולידה אמנון אברמוביץ. שאם לא כן, היא תואשם ע”י רוני בראון כחבורת קניבלים הצמאה לעריפת ראשים…

 

למאמר המקורי מהאתר של נרי אבנרי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ציפי לבני לא רלוונטית

אלי חזן

בין אנשי רוח להוזים, בין נהגי מוניות לחכמים

אלי חזן

גם לג’ובראן מגיע צמרמורת בגב

אלי חזן

סלידת האדם הסביר / כתב: נרי אבנרי.

אריק זיו ויזר

רהביליטציה (זמנית)

אלי חזן

המיתוס מפלג את העם / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן