19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
אבל בליכוד

כהן ספד לנחמן: “בנה עיר לתפארת העם והארץ”

בישיבת הנהלת עיריית רעננה, ביקש חבר ההנהלה מטעם הליכוד אילן כהן להעלות דברים לזכרו של ראש עיריית אריאל, רון נחמן ז”ל שנפטר בערב שבת האחרון

 

כהן הדגיש בפני הנוכחים כי רון נחמן ז”ל נפטר ביום שבו עוזי כהן ז”ל, חמש שנים קודם לכן: “יש בזה משהו מעורר צמרמורת בחיבור שבין שני מקרי האבל הללו משום שעוזי כהן ז”ל היה חברו של רון נחמן ז”ל ושניהם היו בעלי תפקידים בכירים ברשות המקומית אותה ניהלו והם נהגו לשוחח ולהיפגש על בסיס קבוע וגם לקחת זה מזה עצות באשר לניהול עירם”.

 

כהן הרחיב את הדיבור על הקשר בין אחיו המנוח ובין נחמן ז”ל: “זכור לי היטב שרון נחמן ז”ל היה מלא התפעלות מתפקודו של אחי,עוזי כהן ז”ל, שעמד בראש מנהל חזות פני העיר רעננה. רון נחמן ז”ל היה אומר לאחי עוזי ז”ל שהוא כל פעם מתפעל מחדש לאור העשייה הרבה בתחום איכות הסביבה ברעננה וגם היה נפעם לאור בנייתו של פארק רעננה ואגם רעננה על ידי עוזי כהן ז”ל. עוזי ז”ל טרח לומר כל העת לרון נחמן ז”ל שהוא גאה בו שהוא ראש רשות של עיר קולטת עלייה. אחי עוזי ז”ל היה נפעם לאור המספר הרב של עולים רבים שרון נחמן ז”ל קולט בעירו באופן שמעורר השתאות”.

 

על פועלו נחמן ז”ל, אמר כהן: “הם (עוזי ורון ז”ל) היו משוחחים כל העת על כך שאנשי השמאל יוסי שריד ושולמית אלוני מדברים על זה שאריאל הוקמה בחטא והיא תוחזר לפלשתינים בהסדר שלום עתידי. כיום נראה שדבריהם של יוסי שריד ושולמית אלוני היו הזויים לחלוטין כי רון נחמן ז”ל בנה עיר לתפארת מדינת ישראל שהפכה לעיר שוחרת תרבות והשכלה גבוהה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק המום ומשתתף בצערו של יואב קיש בשל מות בנו מתן בטרם עת

אלי חזן

אזכרתו החמישית של עוזי כהן ז”ל – 22/1/2013

אלי חזן

יו״ר הכנסת על דב לאוטמן: ״היה איש עשייה ותעשייה״

אלי חזן

אמא של איציק דדוש נפטרה.

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של אשר אוקנין בשל מותו של דודי אוקנין

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של אריק זיו בשל מות אביו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן