19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
מדי אלוני

כבוד השופט/ מאת: מדינה(מדי) אלוני

בליכוד שקט, אין מי יודע מה פעילות , אין נושאים על סדר היום אין מוסדות שמתכנסים, מין שקט כזה, אל תפריעו הסקרים מחמיאים כמעט 30 מנדטים אז תשבו בשקט כי זה רק יגדל. המוסד היחיד שעובד והרבה הוא בית הדין של התנועה. כבוד השופט עסוק מאוד בימים אלה. התהליך הוא ברור כשלא מגיעים לפשרות, לא עובדים לפי החוקה אז נפגשים בבית הדין של הליכוד “האלוהים החדש”.
תראו כמה זמן לקח למי שלקח למסור את רשימת מתפקדי הליכוד כדי להצליב ולגרוע את אלה שרשומים בשתי המפלגות. הרי זו עבירה לא? קבעו בחוק שאסור להתפקד ליותר ממפלגה אחת נכון? אז מה קורה? אלה שלא מעבירים את רשימת המתפקדים שותפים לעבירה לא? קראתי שלא רוצים להעביר כי חוששים מכוחו של פייגלין, מצחיק או עצוב זו סיבה לעבור עבירה? קראתי עוד שהמתפקדים הכפולים (קרוב ל- 3700 ) הם מתומכי מופז זה נוח ליו”ר הליכוד ואולי לעוד אנשים אז שותקים, שיישארו שם. כשאין דיעה אחידה ואין דרך נניח שבכל מקרה ומה שלא יהיה לא נעבור על החוק, גם אם זה פוגע בנו, מנסים להיות לוליינים ואולי זה ישכח או ישתיקו את העניין או לא ישימו לב, או שכבוד השופט יעבוד קשה בליכוד. תפסיקו לחיות בסרט הליכוד יקבל לא יותר מ- 20 25 מנדטים , הוא לא יוכל להרכיב ממשלה לבד כך שבכל מקרה יצטרכו להידבר עם עוד שותפות כדי להקים ממשלת אחדות. הרי אין אחד בציבור שלא רוצה אחדות, לנתניהו מילה זו הפכה למילת גנאי, לא אלך לאחדות אמר נתניהו לדליה איציק(לפי ידיעה בעיתון) . הוא עושה או מנסה לעשות קומבינות עם כל העולם (ברק ועוד) העיקר להרוס את קדימה, כאילו שקדימה היא לא בשר מבשרנו, שרים וח”כים שרק “אתמול” היו בליכוד והיה שיתוף פעולה עד הפירוק, הפכו למוקצים.
המצב מלאכותי, עד ששני חלקי הליכוד לא יתאחדו תהיה בעיה לליכוד הרי עם 12 הח”כים שלנו לא נוכל לנהל מדינה, מי יש לנו שם? חוץ מסילבן ומיקי איתן היתר נפלאים אבל חסרי ניסיון וצעירים, לשריין? נו , ראיינו מה קורה הרי שוב יפגשו אצל כבוד השופט, אז למה לפחות לא להכריז שלא שוללים הליכה עם קדימה ככה הח”כים מהעבודה ינשרו ותהיה הטמעה טיבעית של הליכוד וקדימה, ויהיה סוף טוב במיוחד לפעילים החצויים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד- של העם ולמען הציבור:מאת: אלוני מדינה (מדי)

אריק זיו ויזר

כתבת הלל: מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

לא בועה: מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

גאון נדיב ואכזר: מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

תיק אחד יותר מדי./ מאת:מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

מכתבה של מדי אלוני על שיטת הבחירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן