32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

יש להעביר את הטיפול בפשיעה החמורה לאחריות השב"כ ….. ! /מאת: גיל שמואלי

מוריי ורבותי – תל חי !

הנני מתמלא זעזוע ותדהמה בכל פעם שאני שומע או קורא חדשות לבקרים את כותרות העיתונים על האלימות הפושעת בקרב בני הנוער , ברחוב , בבתי הספר שהולכת ומתפשטת בכל רחבי המדינה ומגיעה גם לשורות הצבא – כסימן מבשר רע המעיד על התפוררות החברה הישראלית מבחינה ערכית וחינוכית .
אני כחניך וכבוגר תנועת בית"ר – נזכר בדבריו של גדול הדור מורנו – זאב זאבוטינסקי אודות " נימוסיו של בן מלך" באומרו : " אני מחפש נוער אדיב בדברו לזקן ולילד , טהור בכל הרהוריו , יפה בכל תנועותיו , שקט בזעם , מושיט עזרה לחלש , לאביון ולגר …. צבא שכל אחד מחייליו הוא שר בנפשו על נוער כזה חלם טרומפלדור …. עליכם להגשים את נבואתו … " ובכן דברים אלה צריכים לעמוד לנגד עיננו , יש לחולל רפורמה עמוקה בחינוך , בקרב הנוער הצעיר , להחזיר את הנוער המצוין שיש לנו (ויש לנו ) לתנועות הנוער שהיו פעם גורם חינוכי חשוב ומשפיע , לנסות להגיע להידברות – , לצמצם את הפער בין הדורות , בין הורים לילדים ולהתוות דרך פעולה חדשה שתביא לשינוי המיוחל . .

דבר אחד ברור לכולנו במצב הנוכחי הבלתי נסבל אי אפשר להמשיך , מדינת ישראל הגיעה לפשיטת רגל חינוכית , מוסרית וערכית . יש להקים מטה חרום ארצי שיכלול בעלי מקצוע , ואנשים מכל התחומים – ספורט , מוזיקה חינוך ,מדע , אומנות , צבא ,הוראה ומשחק – כולל פוליטיקאים שיתנו כתף ויהוו דוגמא אישית בקרב בני הנוער .
יש להקנות להורים ולמחנכים כלים מקצועיים מתאימים לחנוך הילדים , לחזק את התא המשפחתי כי הכל מתחיל בבית . את הטיפול בפשיעה החמורה והמאורגנת יש להעביר מייד לטיפול השב"כ , ולהטיל עליו את המשימה למיגור הפשע המאורגן כפי שהוא מטפל בכל ארגון טרור המאיים על אזרחי ישראל .
דבר אחד ברור לכולנו כוחה ועוצמתה של המדינה לא נמדד רק ביכולתה והשגיה הצבאיים או במטוסיה החדישים אלא גם בחוסנה הכלכלי , החברתי והערכי של החברה האנושית בה אנו חיים , בפתרון בעיות הפרט והרווחה וביכולת להביא לשיפור איכות החיים של אזרחיה .
אין לי ספק שראש הממשלה , ביבי נתניהו כמי שחינוך ילדנו עומד לנגד עיניו מסוגל להביא לרפורמה שדיברתי עליה , כמו כן יש לנו שר חינוך מצויין ואני תקווה שאכן זה יקרה
כי הגיעו דמים עד נפש !
בברכת ההדר -ובאהבת ישראל



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפגש פעילי הפורום הלאומי עם ח"כ חוטובלי.

אריק זיו ויזר

סניף חולון ציין את ראש השנה בחצר ביתו של טל ברונשטיין

אריק זיו ויזר

הגיע הזמן להעיר את הפריימריז

אריק זיו ויזר

האמת "הליכודית של מירי רגב"

אריק זיו ויזר

ח"כ אלקין:"גברת "פוליטיקה אחרת" ומפלגתה פוגעים באינטרסים הישראלים.

אריק זיו ויזר

שיטת הבחירות בליכוד – המחוזות היכן יתחילו מקום 15 או 23

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן