40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

ישראל כץ מסייע לקבוצת תגר בית שמש

ישראל כץ מושיט את ידו לעבר קבוצת ‘תגר’ בבית שמש!

לפני מספר חודשים פנו חברי קבוצת ‘תגר’ בית שמש, קבוצת צעירי הליכוד בסניף המקומי הפועלת להחזרת השלטון בעיר לידי מפלגת הליכוד, למשרד התחבורה בבקשה לבצע מספר שינויים בקווי התחבורה הציבורית בעיר, שינויים שיקלו על צעירים הנוסעים מדי יום לבסיסים, מכללות ואוניברסיטאות במרכז הארץ.
בתחילה הצעה זו לא זכתה להתייחסות, אך משהתערב בנושא ראש המטה המסור של שר התחבורה, אסי יצחקי, ההצעה התקדמה וזכתה להתייחסות עניינית.
יש לציין שהצעה זו הועלתה בשיתוף עם עשרות סטודנטים וחיילים תושבי בית שמש שהעבירו את הערותיהם והשגותיהם לשיפור, ולאחר בחינת כדאיות באתר ‘אגודת הסטודנטים בית שמש’ (www.bestudent.co.il) ופתיחת עצומה בנושא- פנו החברים למשרד התחבורה לצורך מימושה.
עיקרי ההצעה עוסקים ב4 סוגיות:
1. קו 497, רמת בית שמש-בני ברק, קו שלמרות שייעודו היה סיוע לאוכלוסיה החרדית בעיר, בפועל נוסעים בו סטודנטים וחיילים רבים המבקשים להגיע לאוניברסיטת בר אילן ובסיס תל השומר. תכנונו הלקוי של הקו מונע מעבר בשכונות החילוניות בעיר או עצירה בתחנות צומת BIG ואוניברסיטת בר אילן למרות מעבר האוטובוסים בהן.
2. קו חדש לירושלים אשר יעבור במרכזי העסקים והלימודים בסמוך למרכז העיר.
3. הוספת תחנות עצירה לאוטובוסים הבין-עירוניים העוברים בצומת שמשון.
4. החזרת תחנת עצירה בסמוך לתחנת הרכבת.
 
משרד התחבורה קיבל חלק מההצעות (קו 497, צומת שמשון) התנגד לאחת ההצעות (הקו הירושלמי) והטיל את האחריות לפתחה של עיריית בית שמש בנוגע להצעה אחרת (החזרת תחנת עצירה בסמוך לתחנת הרכבת). קבוצת תגר אינה מתכוונת לוותר על ההצעות שנדחו ובכוונתה להוכיח את כדאיות הקו הירושלמי בכדי לשכנע את אנשי המשרד.
 
בתוך כך, החליטה הקבוצה להזמין את שר התחבורה וראש המטה החרוץ שלו לכנס בסניף המקומי בשיתוף עם ראשי הסניף.
 
קבוצת תגר מתכוונת להמשיך ולהיאבק למען צעירי העיר במאבקם הצודק לשיפור תנאיהם בעיר מתוך כוונה לעודד אותם לקבוע את עתידם בבית שמש. מאז הקמתה של הקבוצה (לפני שנה וחצי) מעלים חברי הקבוצה מדי שבוע את הגיגיהם ותפיסתם בשלל העיתונים המקומיים בעיר, כמו כן חברי הקבוצה לוקחים חלק פעיל בפעילות האופוזיציה העירונית מתוך כוונה לסייע לחילוף השלטון החרדי אשר פועל להתחרדות העיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“ישראל כ”ץ “מערת המכפלה היא ערש העם היהודי והאנושות כולה

אריק זיו ויזר

לנציבות שירות המדינה דרוש: נציב. בהקדם

אריק זיו ויזר

נתניהו רוצה את 14 באוגוסט בחירות

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין מזהיר מפני הסכם הפלגים הפלסטינים

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין מצביע עבור ירושלים לתחרות העיר היפה בעולם

אריק זיו ויזר

“ההתיישבות ביו”ש היא חלק בלתי נפרד מביטחון ישראל”

אלי חזן
דילוג לתוכן