32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

ישראלים. צעירים. שמרנים.

הישראלים הצעירים השמרנים הינו ארגון צעירים חדש, שנוסד לפני כשנה וחצי על ידי תמיר ורצברגר, צעיר מוביל בליכוד המשמש בשנים האחרונות גם כרכז קשרי חוץ.

הארגון הוקם במטרה להוות ארגון צעירים פוליטי בימין-מרכז, שיפעל לקידום הערכים השמרניים בחברה הישראלית ושיפור מעמדה של ישראל בזירה הבינלאומית.

הרעיון להקמת ארגון צעירים נולד מתוך ההבנה שאין היום בימין-מרכז הישראלי ארגון צעירים פוליטי משמעותי, שמצד אחד מקדם את הערכים והמטרות של הימין בצורה אפקטיבית ומצד שני מאפשר לצעירים וצעירות המאמינים בדרך זו ורוצים לקחת חלק פעיל בעשייה, להביא עצמם לידי ביטוי.

ורצברגר, שבמהלך פעילותו באגף קשרי חוץ בליכוד עבד עם ארגוני צעירים רבים מכל רחבי העולם, וראה את הפוטנציאל העצום שטמון בצעירים, הבין שכל מה שחברה' צעירים צריכים על מנת לממש את הפוטנציאל שלהם זו מסגרת שתיתן להם את הכלים והגיבוי מצד אחד ואת חופש הפעולה מצד שני.

בחזונו שואף ורצברגר לעצב את 'הישראלים הצעירים השמרנים' על פי המודל הקיים באירופה ולהיות ארגון צעירים מוביל, בארץ ומחוץ לארץ, ולקדם את ערכי הימין-מרכז, תוך שמירה והקפדה על דרך ארץ וההדר הביתר"י, ברוחם ובדרכם של זאב ז'בוטינסקי ומנחם בגין.

כבר בתחילת הדרך הצטרפו אל ורצברגר צעירים מובילים ומוכשרים כמו סגן יושב ראש בארגון 'האירופאים הצעירים השמרנים', רז גרנות, ניצן בר ועדי גולן וביחד עם עוד קבוצה איכותית של צעירים וצעירות עמלו החברים על בניית תקנון ומבנה ארגוני, אך גם בפעילות ועשייה, כמו סמינר בנושא יחסי ישראל-הונגריה, שהתקיים בחודש אוגוסט האחרון ובמסגרתו הוציא הארגון משלחת לבודפשט, הונגריה, שכללה הכירות עם ההיסטוריה היהודית וההונגרית השלובות זו בזו, מפגש עם קבוצה מקבילה של הונגרים וביקור משותף למחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו, שם קיימה המשלחת הישראלית טקס מרגש ליד רציף הרכבת במחנה ההשמדה בירקנאו.

בימים אלו עומלים בארגון על בניית תכנית עבודה, ובמקביל על הרחבת השורות וגיוס צעירים וצעירות נוספים לארגון.

"באופן אישי אני מאמין שכל אחד צריך לבנות ולעצב את התפקיד והמקום שלו בארגון על פי הכישורים שלו או שלה ועל פי תחומי העניין של אותו אדם, כשתפקיד הארגון הוא לתת לאנשים מסגרת למקסם את הפוטנציאל שלהם ולהביא עצמם לידי ביטוי ולא להגביל לאנשים את חופש הפעולה והיצרתיות שלהם ולהגדיר להם גבולות גזרה או לכפות עליהם משבצת שלא מתאימה להם. הדלת שלנו פתוחה לכל צעיר וצעירה שמאמינים בערכים שאנחנו מייצגים ורוצים לקחת חלק בעשייה משמעותית למען המדינה ולמען המחנה הלאומי." כך מעיד מייסד ויושב ראש הארגון, תמיר ורצברגר.

אז איך מצטרפים?

פשוט מאוד.

עושים לייק לעמוד הפייסבוק של הארגון: IYC – Israel Young Conservatives

שולחים הודעה בפייסבוק לעמוד הקבוצה או שולחים אימייל לאחד מהאימיילים הבאים:

[email protected]

[email protected]

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביבס משנה את המציאות בגנים

אריק זיו ויזר

גפסו : הברית עם ישראל ביתנו גמורה למעשה

אלי חזן

מזל טוב למשפחת פדלי

ליכודניק

זרקא צריף לעוף מהליכוד היום.

אריק זיו ויזר

גאים במעשיהם : חוג תדמור אירח את שטייניץ וקרא

אריק זיו ויזר

עושה שלום בטוח

מנדי ספדי
דילוג לתוכן