23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

יריב לוין לפעילי ליכוד בתל מונד: “דלתי פתוחה עבורכם, אפנה לגורמים הרלוונטים על מנת לפתור בעיות התושבים”

חבר הכנסת יריב לוין נפגש ביום א’ השבוע, 09.08.09, עם פעילי ליכוד מהיישוב תל מונד. את המפגש אירח עו”ד רותם ריעני, חבר ליכוד מזה שנים רבות, המרכז את פעילות החברים ביישוב. כמו כן השתתף בו מאיר גולן, חבר מרכז הליכוד מהיישוב פורת.
בפגישה נערכה היכרות אישית עם ח”כ לוין ועם השקפותיו בנושא המדיני, הכלכלי והפוליטי. הפעילים שטחו בפני ח”כ לוין הצעות לשיפור וחיזוק מעמד סניף הליכוד בתל מונד בפרט וסניפי הליכוד בארץ בכלל.
כאשר נשאלו לגבי נושאים הדורשים טיפול ביישוב, העלו הפעילים את בעיית הדיור עבור זוגות צעירים ביישוב- הם תיארו מצב בו צעירים שגדלו ביישוב אינם יכולים להרשות לעצמם להמשיך ולגור בו כיון שמחירי הקרקעות יקרים.
כמו כן ציינו כי ביישוב מתבצעת בניה כפרית בלבד, היקרה באופן משמעותי מבניה של בנייני דירות משותפים ולכן אין לצעירים אפשרות ריאלית לרכוש דירות ביישוב.
ח”כ לוין הבטיח כי יעלה את העניין בפני שר השיכון וינסה לסייע בנושא זה.

ח”כ לוין שנבחר לאחרונה ליושב ראש וועדת הכנסת, סקר בפני החברים את פעילותו בכנסת. בסיום הפגישה סוכם על שיתוף פעולה וקשר הדוק בין הפעילים באמצעותו של עו”ד רותם ריעני. ח”כ לוין שב והזכיר כי ישנו קו ישיר ואוזן קשבת לפניות נוספות של פעילים. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אריק נמאסת כבר/מאת:אלי פרץ – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

דנון:”לא יהיו שריונים בליכוד לשום אדם משום מפלגה”

אלי חזן

מיקי כן ולא

לתקשורת!!! תגובה להשמצות!!!/מאת: דוד אייכלר

אריק זיו ויזר

נאום פתטי ומצער של יו”ר האופוזיציה גברת ציפי לבני בטקס השבעת הממשלה החדשה.

אריק זיו ויזר

מבצע סיורי מועמדים ריאליים לכנסת ולממשלה הבאה בשומרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן