22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

יריב לוין בראיון לליכודניק: “זועבי מסייעת לטרור”

יו”ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת וחבר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20 יריב לוין, ערך היום ראיון לאתר ליכודניק: “יש לנו קווים אדומים וזועבי עברה אותם” בעניין האלימות כלפי העדה הדרוזית: “לאומניות מיותרת וחצופה”

 


יו”ר וועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח”כ יריב לוין, התראיין היום לאתר “ליכודניק” בעניין הדחתה של ח”כ חנין זועבי מהרשימה הערבית המשותפת שיתקיים ביום ה’ הקרוב בוועדת הבחירות של הכנסת והאלימות הקשה נגד צעירים דרוזים בישראל.


ח”כ יריב לוין הוא זה אשר ייצג את מפלגת “הליכוד” בעתירה שהגיש בשם “הליכוד” לפסול את ח”כ חנין זועבי מלכהן כהונה נוספת בכנסת ה-20, כחברה ברשימה הערבית המאוחדת. ח”כ יריב לוין ינמק את הטיעונים של “הליכוד”, מדוע אין לאפשר לחברת הכנסת חנין זועבי לכהן בכנסת ה-20.


בראיון ל- “ליכודניק” אמר לוין: “הליכוד הגיש עתירה צודקת ומוצדקת לוועדת הבחירות המרכזית בראשות השופט סאלים ג’ובראן למנוע מחברת הכנסת חנין זועבי לשרת בכנסת ה-20. אין מקום למסיתים ולמדיחים בכנסת ישראל וקל וחומר, לאשת ציבור שעלתה בזמנו על משט “המרמרה” בדרכה לעזה ובשם הטרור רצתה להגיע לשטח אויב במטרה לנגח את המדינה שממנה היא מקבלת את משכורתה החודשית. ההשתתפות של ח”כ חנין זועבי במשט “המרמרה” כנגד מדינת ישראל היא בגדר חציית קו אדום ברור.


גם במדינה דמוקרטית יש קווים אדומים לאזרחים שאינם צריכים להיות אישי ציבור בכנסת. היא מסיתה ומגדפת את צה”ל ואת חבריה למליאת הכנסת ולמעשה, מתנהגת כגיס חמישי בתוך כנסת ישראל,שבה אמורים לשבת מחוקקים שהם המייצגים של מדינת ישראל על כל רבדיה. אין לי דבר וחצי דבר נגד אישי ציבור ערבים ואני סבור שחשוב שתהיה נציגות לערביי ישראל בכנסת ה-20 אך לא אחת כמו חנין זועבי שכל מטרתה היא לתמוך בטרור ולהשפיע מתוך הכנסת לטובת אנשי הטרור כמו אנשי “המרמרה” והתייצבותה נגד צה”ל בשעת מבצע “צוק איתן” שהיה בקיץ בעזה וכינתה את חיילי צה”ל כפושעים נתעבים.”


בנושא האלימות נגד צעירים דרוזים אמר ח”כ יריב לוין: “אני רואה זאת בחומרה רבה שיש מי שמעז להרים יד על אחר. אני רואה בחומרה רבה הרמת יד על אחינו הדרוזים שמשרתים את המדינה והם האחים שלנו לברית הדמים. מי שמרים יד על דרוזי ומכה אותו עד זוב דם צריך לשבת מאחורי סורג ובריח. זו בושה וכלימה. כיו”ר וועדת חוץ וביטחון בכנסת ה-19 היוצאת אני קורא לישראלים לחדול מהרמת יד אלימה על האחים שלנו בני העדה הדרוזית.


זו תופעה ברברית ויש בה כדי לפגום ביחסים המצוינים של היהודים ושל העדה הדרוזית. הדרוזים משרתים עמנו בצבא ונוטלים חלק במשימות הלאומיות ויש להם ייצוג בכנסת ישראל וכל האלימות שהתפשטה נגד הדרוזים משולה בעיניי ללאומניות מיותרת וחצופה”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זה מה שהיה בכינוס מועצת צעירי הליכוד

יפת צדקה

בית הדין של הליכוד מתחפש לבג”ץ

אריק זיו ויזר

שפר הולך

אריק זיו ויזר

יחסי האיחוד האירופי – ישראל : שנה חדשה, עידן חדש ?

אריק זיו ויזר

זאת ההחלטה המלאה לגבי הליכודניקים החדשים

ליכודניק

מסתמן הליכוד ללא נציגות במוסדות הלאומים.

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן