20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
אלי חזן

ירושלים: לפני הכל – ניצחון ערכי

החבורה שבראשה עמד השר סער בתמיכה בליאון חטפה נוק אאוט ערכי. ירושלים לפני הכל וגם לפני העסקונה הירושלמית וחברי הכנסת חסרי הערך של הליכוד שתמכו בליאון. פורסם לראשונה בישראל היום 

 

אף על פי שהניצחון של ניר ברקת בבחירות לראשות העיר בירושלים הושג בקושי ולאחר מאמץ רב, הרי הוא יכול להיחשב כניצחון מתוק. ברקת ימשיך לנהל את העיר בחמש השנים הקרובות, והייאוש שאפיין תושבים רבים עד לפני שנים לא מעטות יכול להתחלף בתקווה לעתיד.
הניצחון של ברקת הוא, בראש ובראשונה, ניצחון ערכי. מדובר בניצחון של ראש עיר שהרחיק את השחיתות מהעירייה והפך את ניקיון הכפיים לנורמה בעיני תושבים שהמילה "הולילנד" היתה שגורה בפיהם, ולא במובנה החיובי. משה ליאון, שהתמודד מול ברקת, אינו אדם מושחת, רחוק מכך, אך ברקת ניצח אדם שערכו הציבורי מופחת ואשר הובא למערכה על ידי שני פטרונים – האחד, אריה דרעי, שהורשע בשוחד, במירמה ובהפרת אמונים, ואילו כנגד האחר, אביגדור ליברמן, עומדים הליכים משפטיים. אין תימה שקראו למשה ליאון בשם "מועמד הקומבינה". הירושלמים, שעקבו אחר מערכת הבחירות, ראו בצורה ברורה את המניעים ואת ההתנהלות של שני הצדדים.
החיבור בין חרדים לבין עולים מרוסיה היה יכול להיות חיבור אידיאלי שמייצג את ניצחון כור ההיתוך, אבל כולם בירושלים יודעים לאיזו תכלית חברו ליברמן, דרעי ועסקנים פוליטיים ומה בדיוק הם רצו להשיג. שהרי המועמדות של ליאון עלתה לאחר שראש העיר ברקת לא רצה למנות איש של ליברמן לתפקיד מסוים.

להמשך המאמר המקורי מישראל היום לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ynet : "הזיכוי של אולמרט"

אלי חזן

התיקיות שמספרות את האיש

אלי חזן

בלי סכין בין השיניים

אלי חזן

כדורגל גרמני: כבר לא מוקצה

אלי חזן

"נתניהו נגע בכל הנקודות החשובות"

אלי חזן

עמיר המפוספס

אלי חזן
דילוג לתוכן