19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ירושלים לא תחולק שנית

רוב הקבוצות בירושלים הגיעו להסכמה לקראת הועידה

 

לאחר שנים אין ספור בהן סניף ירושלים של הליכוד היה מפוצל ומפורד הגיעו אמש הקבוצות המרכזיות בסניף להסכמות לקראת הבחירות הקרובות לועידת הליכוד. בשעת לילה מאוחרת התכנסו להם במסעדה במרכז העיר ראשי הקבוצות המרכזיות והפעילים המרכזיים בעיר :

אבי מויאל, שי מלכה,  ניצה כהנא, רמי לוי, יורם גמיש,  ישראל יהושע, אילן גורדו, משה קלצ׳ין, משה איפרגן, דודו אמסלם, אברהם נגוסה,  אריאל מורלי, אבי  סלמן, דודו  אמסלם, אלי גבאי, דודו רחמים, יוני מלמד ועוד. כמו כן, הקבוצה של בניטה שנמצא במילואים וברך על ההסכם.
הנוכחים הגיעו להסכמה על ריצה ברשימה משותפת שתחולק בין הקבוצות. לליכודניק נודע כי לא כל הקבוצות בירושלים שותפות להסכם. למעשה, ההתנגדות היא התנגדות עיקשת. יחד עם זאת, יש להניח כי אם לא יחול שינוי מהותי לאחר אמש הרי שהבחירות בירושלים, לפי הנתונים הנוכחיים, הוכרעו וכי אלו שלא הצטרפו להסכם  ימצאו עצמם בחוץ.
צריך להביא ולהזכיר מספר גורמים שהובילו להסכמה,ישראל יהושע, מיכאל פואה, שי מלכה, משה איפרגן, דודו אמסלם,ואין ספק כי התגלית הטובה שי מלכה שבא ממנהיגות יהודית אך ללא ספק ליכודניק אמיתי שנלחם למען ליכוד הליכוד בסניף.
יש לציין את הקבוצה שמסביב לאיפרגן שמכניסים דם צעיר לסניף כדוגמת אריאל מורלי ואבי סלמן, אין ספק כי סניף ירושלים הצליח הפעם לשלב בין ותיקים לצעירים.
מה שכן, לאחר ה – 31 בינואר, הווה אומר, הבחירות לועידה, הדברים יוכרעו באמת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

800 ימים…….. טובה מעוז

אריק זיו ויזר

טוקבק שהוקפץ:סודרי שחקן רכש מעולה לליכודי/עקב מאור

אריק זיו ויזר

רוב הרשימה ליכודניקית תומכת בנתניהו/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

על פרשת דרכים – על דת, מדינה ולכידות החברה/מאת:איתי חיים

אילן כהן שב לפעילות פוליטית

אריק זיו ויזר

תיקו משתק בבחירות בסניפי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן