22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

יעלון: "נשיא המדינה לא צריך להתבטא פוליטית"

כך אמר השר משה בוגי יעלון נוכח התבטאויותיו המדיניות של נשיא המדינה שמעון פרס

 

 

נשיא המדינה שמעון פרס מרבה באחרונה להתבטא בשאלות פוליטיות ומדיניות, וכבר היו מי שקראו לו לשוב למערכת הפוליטית, ספק בצחוק ספק ברצינות. כך או כך, נשיא המדינה, דמות שאמורה להיות סימבולית ומעל לכל מחלוקות והתדיינויות פוליטיות ומדיניות, חורג מגבולות תפקידו ומתבטא פוליטית. השר יעלון מצא לנכון להגיב לדברים, וכה אמר:

 

"אני סבור כי נשיא המדינה לא צריך להיכנס לעניינים הפוליטיים ולכן אני לא רוצה להתדיין איתו פוליטית. אך אני כבר רואה מפלגות אחרות מנצלות את דבריו, כמובן כדי לתקוף אותנו, כפי שהן עושות זאת לעיתים קרובות גם בזירה הבינלאומית".

 

המשנה לראש הממשלה הוסיף כי: "ראש הממשלה ניסה, מתחילת דרכה של הממשלה, להתניע תהליך מדיני והיה מוכן בשביל זה אפילו ללכת להקפאה של עשרה חודשים. אבל לא היינו מוכנים להיכנע לתכתיבים פלסטיניים שנקראים "תנאים מוקד…מים כדי להגיע לשולחן", ומהבחינה הזו אני חושב שהוכחנו מדיניות שקולה, אחראית ובלתי נכנעת מול ההתנהלות הפלסטינית, שלצערי גם עושה מניפולציות על הציבור הישראלי. אם הפלסטינים מחנכים את הילד בן השלוש לחגור חגורות נפץ ולהתפוצץ עלינו, אז אפשר לדבר, אפשר לחתום על הסכמים, אפשר ללכת לדשא בבית הלבן, אבל כל זה יתפוצץ לנו בפנים כפי שאוסלו התפוצץ. מהבחינה הזו יש פה ממשלה אחראית, מפוכחת, שיודעת מה היא רוצה ולא נכנעת לכל מיני מניפולציות. כל זה לטובת האינטרסים האסטרטגיים שלנו".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סינגפור או דרפור

אלי חזן

גמליאל בשירות הסטודנטים

אריק זיו ויזר

שר של שמיים ושר של ארץ

אריק זיו ויזר

אתנה מציגה : זמן נשים

אלי חזן

השר פלד יכול לשיר : "קום והתהלך בארץ"

אריק זיו ויזר

בעלות על רכב לא תשלול אוטומטית את הזכאות להבטחת הכנסה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן