19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

יחיאל חזן למזוז: פתח חקירה נגד בר-און

באתר NEWS1 פורסם כי חזןדורש ממזוז לפתוח בחקירה נגד בר און, מבחן בוזגלו לבר און האם עו”ד מיליונר כמו בר און מוגן ע”י האליטה המשפטית,
בכלל מדוע אין אף אחד בפרקליטות שמשלם על ההשתקה, חוץ מבר און היה גם פורז שהצביע פעמיים, אך בפרקליטות החליטו למצות את הדין רק עם חזו וגורולובסקי.
עכשיו הזמן לתקן יש להעמיד לדין את בר און ופורז.
לכתבה מאת: איציק וולף | | co.il/blog/Itzik בחירות לכנסת 18
ח”כ לשעבר פנה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה למשטרה לחקור מחדש את פרשת ההצבעות הכפולות שגרמה לפרישתו מן הפוליטיקה “בר-און הודה בפה מלא בביצוע העבירה”

▪ ▪ ▪
ח”כ לשעבר יחיאל חזן פנה (יום ה’, 27.11.08) באמצעות עורך דינו, אשר חן, ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בה ודרש את פתיחת החקירה נגד השר רוני בראון עוד קודם לבחירות.

בתחילת השבוע פנה חזן לראש אגף חקירות במשטרה, יוחנן דנינו, בבקשה לחקור לאלתר את ח”כ יעקב ליצמן והשר רוני בראון בעקבות פרסום התצלומים בהם נראה רוני בראון, כיום שר האוצר, מצביע הצבעה כפולה, במקומה של ח”כ ענבל גבריאלי – אך עד כה לא חלה התקדמות בחקירה.

כזכור, על אותה עבירה בדיוק הועמד לדין ח”כ יחיאל חזן, ונאלץ לפרוש מן העולם הפוליטי. לעומתו, רוני בראון המשיך לטפס בסולם הפוליטיקה, בגלל עדות השקר שמסר, לטענת חזן, בה הצהיר במשטרה שלא הצביע הצבעות כפולות.

“כמי שאמון על שלטון החוק ושוויון בפני החוק, אנו פונים ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שינקוט את כל ההליכים ויורה בחקירה של השר בר-און באופן מיידי, לאחר שגם הודה בפה מלא בביצוע העבירה, כדי שלא יהא חוטא נשכר”, כתב עו”ד חן.

לדבריו, קיים חשש לשיבוש ראיות בחקירה. “אם כבוד היועץ לא ימצא לנכון להורות למשטרה לפתוח בחקירת בראון בהצבעתו הכפולה, ואף להעמידו לדין, ניאלץ לפנות לבג”צ למצוא סעד ותמיכה לתביעה אלמנטרית זו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מפגש נוסף של פורום גליל גולן

אריק זיו ויזר

חג אביב שמח /סניף פתח תקווה

אריק זיו ויזר

צעיר ומאמין בערכי הליכוד ? מקומך איתנו !!

אריק זיו ויזר

האם יהיה בחדרה מחטף אנטי דמוקרטי?

אריק זיו ויזר

כנס ענק של פעילי שטח מרכזיים בליכוד במושב זיתן ביוזמת יואב דבוש

אריק זיו ויזר

נאומו של השר סילבן שלום במצעד החיים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן