22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

"יחד – נחזיר את הכוח לצעירים !"

אתר "ליכודניק" מכין לקהל הקוראים שלו סדרת כתבות פרופיל אודות המועמדים לתפקיד יושב ראש צעירי הליכוד אשר ייבחר בבחירות שיערכו ביום ד' הקרוב. ראשון המועמדים  עליו נביא את הכתבה הוא עומרי אקוניס שסיפר לנתן מור מדוע הוא המועמד הראוי ביותר לתפקיד

 

שם המועמד: עומרי אקוניס

גיל: 30 

מצב משפחתי: נשוי 

מקום מגורים: תל-אביב 

שירות צבאי: “שירות צבאי מלא כלוחם בצוות ההתערבות "כוח 100" בבתי הכלא הבטחוניים, "מגידו" ו"עופר". מסגרת התפקיד כללה מענה להתפרעויות והפרות סדר, איומי חטיפת סגל, אבטחת ביקורי משפחות והעברות בין בתי הכלא השונים של מחבלים הכלואים בעוון טרור ופח"ע".

תפקידים שמילא בעבר:

"בתפקידי הנוכחי אני משמש כמנכ"ל מרכז הצעירים של עיריית הרצליה, בתפקיד זה אני אחראי על כל תחום הצעירים ברשות המקומית וכן בשיתופי פעולה ברמה הארצית וברמה העולמית, יכולות הניהול והארגון שלי באות לידי ביטוי בתפקיד זה, כמו בעבר, גם בהווה וגם בעתיד.

שימשתי למעלה מ-5 שנים בתפקיד הרכז הארצי של צעירי הליכוד, רובן בהתנדבות מלאה ומתוך דאגה לתחום הצעירים בליכוד ולפעילות בתחום זה. בשנים אלו עסקנו, קבוצה גדולה של צעירות וצעירים מכל הארץ, בפעילויות שטח המבוססים על עקרונות תנועת הליכוד, הגאווה הגדולה שלי בעשייה הזו היא העובדה שבשנים אלה הצלחנו להשריש את התאים הסטודנטיאליים של הליכוד כמעט בכל קמפוס, החל מהאוניברסיטאות הגדולות וכן במכללות השונות ברחבי הארץ. כיום יש נציגות מכובדת לתנועת הליכוד בכל קמפוס וקולנו נשמע גם בתוך הקמפוסים, מקומות בהם צעירות וצעירים רבים רוכשים לצד ההשכלה הגבוהה, גם תודעה פוליטית ומעצבים את השקפותיהם, חשוב מאוד שתנועת הליכוד תמשיך ותהיה שם, למען העתיד של כולנו.

הייתי שותף לכל מערכות הבחירות האחרונות ב-10 השנים האחרונות מאז השתחררתי מהצבא, במטה המבצעים ובמטה הצעירים של תנועת הליכוד, מתוך מטרה אחת: לעזור להצלחת המפלגה שלנו והדרך שלנו, דרך הליכוד, להוביל את מדינת ישראל על פי האידאולוגיה ותפישת העולם שלנו".

1. מה תנועת הליכוד מסמלת עבורך אישית? 

"תנועת הליכוד היא הבית הפוליטי שלי מילדות ועד היום. דרך הליכוד מאז ומעולם הייתה גם דרכי האישית, אני מאמין שזו הדרך בה צריך ללכת כשעומדים בפני קבלת החלטות בנוגע לנעשה במדינה, בכל התחומים. אני ליכודניק שורשי וחונכתי על עקרונות ואידיאולוגיית תנועת הליכוד בפן המדיני-בטחוני ובפן החברתי-כלכלי. אני פעיל בליכוד מגיל נוער, כאשר הייתי חלק ממטה הארגון של הפגנת הימין הגדולה שהתקיימה בכיכר רבין, נגד יציאתו של אהוד ברק ל"קמפ-דיוויד", אותה הובילה מפלגת הליכוד".

2. מה בעיניך מקומו של ארגון "צעירי הליכוד" בתוך המפלגה?  

"כל מפלגה זקוקה להמשכיות והצמחת מנהיגות עתידית ולכן בעיניי הגוף שנקרא צעירי הליכוד צריך להיות הראשון בחשיבותו מבין מוסדות התנועה, מבלי להפחית בחשיבותם של שאר המוסדות.

על מנת להצמיח מנהיגות ולייצר תודעה ציבורית לאידאולוגיה והדרך הנכונה שלנו, תנועת הליכוד, אנו חייבים לשים דגש על הקהל הצעיר במדינה.

את זה אני מתכוון לעשות יחד עם נבחרי התנועה החל מראש הממשלה, שרים, ח"כים,  ראשי סניפים ופעילים מרכזיים – בסופו של דבר זוהי מטרה משותפת לכל מי שתנועת הליכוד ודרך הליכוד יקרים לליבו ולכן רק בעבודה משותפת נוכל להחזיר את הכח לצעירים ולמקם את צעירי הליכוד בראש סדר העדיפויות בתוך התנועה".

 

3. מה הם היעדים שאתה מציב לעצמך בתור יושב ראש "צעירי הליכוד" והיה ותיבחר לתפקיד? 

"בשל היותי אדם ביצועיסט, המטרה הראשית היא להחזיר את צעירי הליכוד לקדמת הבמה וזאת על ידי עשייה בלתי פוסקת, כפי שעשיתי בשנים האחרונות, כך אמשיך לעשות גם בשנים הבאות: להתרכז בעשייה ובביצוע בשטח ולהמעיט בדיבורים מיותרים".

 

4. כיצד תפעל במטרה להפיח את הרוח הצעירה שנראה שדעכה בשנים האחרונות? 

"ישנן שתי דרכים לעשות זאת: האחת היא החזרת הכוח לצעירים על ידי שיתוף פעולה של כלל הגורמים בתנועה, החל מראש הממשלה ויו"ר התנועה, דרך השרים, חברי הכנסת, ראשי הסניפים והפעילים המרכזיים וכמובן בשיתוף של מנהלת הליכוד שאמונה על ביצוע משותף יחד עם מוסדות התנועה, בדגש על תחום הצעירים.

הדרך השנייה היא לעשות פעילויות שטח, ככל שיראו אותנו, הצעירים יותר בשטח, הן ברמה הפנימית באירועים ופעילויות המתרחשות בתנועה והן ברמה החוץ-תנועתית ברחבי הארץ ובקמפוסים, כך תגבר החשיפה לדרך שלנו, דרך הליכוד, בקרב הציבור במדינת ישראל, בדגש על אוכלוסיית הצעירים.

אני מאמין בעשייה ובביצוע, רק כך נוכל להפיח את רוח הצעירים שמשוועים לפעילות, נחזיר את הצעירים בליכוד לקדמת הבמה ונגביר את המוטיבציה של הפעילים הקיימים לצרף עוד פעילים רבים לשורותינו".

5. אילו תכונות אישיותיות ו/או מקצועיות אתה מביא איתך כערך מוסף שמהווה לך יתרון על פני שאר המועמדים? 

"יכולות הניהול, הארגון והביצוע הן הערך המוסף שלי, בכל מקום בו הייתי ובכל מקום בו אהיה, אביא את היכולות האלה לידי ביטוי. אני יודע להוציא דברים מרמת הרעיון לרמת הביצוע וכך גם אעשה כיו"ר צעירי הליכוד, ישנן הרבה תוכניות אותן בנינו בעבודת צוות משותפת עם חברי המטה שלי ולאחר הבחירות נתחיל להוציא אותן לפועל, בשיתוף כלל החברות והחברים שיצטרפו אלינו.  

בפן האישי הערך המוסף שלי הוא יחסי אנוש טובים, עבודת צוות ושיתוף של כמה שיותר גורמים, אני לא אדם "סוליסט", אני שם דגש על עבודת צוות ושאיבת רעיונות מכלל הגורמים איתם אני עובד, זה האופי שלי, כך אני פועל בכל מקום בו אני נמצא בעמדת ניהול – שיתוף פעולה הוא בעיניי המרכיב החשוב ביותר להצלחה.

כמובן שגם הקשרים שיש לי היום בתנועת הליכוד יהוו גורם נוסף להצלחת החזרת הכוח לצעירים, דרוש שיתוף פעולה נרחב של כלל הגורמים על מנת להצליח במטרה שלנו להחזיר את צעירי הליכוד לקדמת הבמה וכך נעשה.

בעיניי איש ציבור צריך שיהיו לו גם את הקשרים, אבל בעיקר את הכישורים ובפן הזה אני סמוך ובטוח ביכולותיי להוביל את צעירי הליכוד לימים טובים, יחד עם כלל החברות והחברים".

 

6. ספר על הקמפיין שניהלת לקראת יום הבחירות.  

"לקמפיין הבחירות שותפים כלל החברות והחברים ממטה הבחירות שלנו, מכל רחבי הארץ.

במקביל לעבודה הסיזיפית מול הבוחרים הפוטנציאליים, עבודה שנעשית לאורך כל שעות היום (וגם הלילה..), התמקדנו גם בקמפיין חשיפה נרחב ברמה הארצית.

את הקמפיין מנהל חבר יקר, פליקס קוריטני, שעושה עבודה נפלאה, אותה כולם יכולים לראות.

כמו בכל דבר אותו אנחנו עושים במטה הבחירות, גם את הקמפיין בנינו תוך מחשבה עמוקה ותכנון על פי לוח זמנים מסודר, התחלנו בקמפיין השלטים שהוביל לחשיפה רבה ברשתות החברתיות ומנקודה זו המשכנו באופן מסודר, החל מסרטוני תמיכה בהם ניתן לראות את כל החברים שלוקחים חלק בקמפיין, דרך חשיפה באירועים הקשורים לליכוד וכמובן נקודת השיא – יום הבחירות עצמו בו הקמפיין יביא לידי ביטוי את התמיכה הנרחבת שיש לנו ברחבי הארץ.

כמו בכל קמפיין פוליטי, אנחנו מחלקים את העבודה בין חשיפת המועמדים והנבחרת האיכותית שלנו אותה אנו מעמידים לבחירה, לבין עבודה יומיומית על שכנוע החברות והחברים בעלי זכות הבחירה להצביע לנו ולנצח את הבחירות".

7. ישנם הטוענים כי הבעיה המרכזית בישראל כיום היא הבעיה המדינית/ ביטחונית ומאידך יש הטוענים לאחרונה יותר ויותר כי המצב החברתי וטיפולו דחופים הרבה יותר. במילה אחת, מה הנושא הקרוב  יותר לליבך והסבר בקצרה?  

"בעיניי ישנה חשיבות לשני הנושאים במידה שווה, ישנה קורולציה בין המצב הבטחוני, בדגש על תחושת הבטחון האישי, לבין המצב הכלכלי-חברתי.

בפן המדיני, אני מתנגד למדינה פלשתינית וחושב שצריך לנהל את המדינה כפי שעשה יצחק שמיר ז"ל, הוא ידע מי עומד מולו ושאין באמת עם מי לדבר בצד השני, בעיניי מעולם לא היה וגם לא יהיה ולכן יש לנהל את הסכסוך, ניתן לראות כי אפילו א-סיסי אימץ את עמדות הליכוד בהצעתו האחרונה. בנוסף להתנגדות למדינה פלשתינית אני גם חושב שחייבים להוריד מסדר היום את המחשבה על גירוש נוסף של יהודים מבתיהם, כפי שחווינו בגירוש מגוש קטיף, פשוט אין מקום לאסון נוסף מסוג זה, ראינו כבר שזה בטח לא הפתרון לסיום הסכסוך, ההיפך הוא הנכון, אני מציע ליישב כל גרגיר אדמה פנוי, בכל חלקי ארץ ישראל.

התנגדות נוספת שלי בפן המדיני היא למו"מ עם ארגוני טרור, בעיניי חמאס ואש"ף הם ארגוני טרור ומכאן המסקנה ברורה שאין צורך לנהל איתם מו"מ, לשני ארגוני הטרור האלה מטרה דומה, גם אם העומדים בראשם מצטיירים כשונים, ברור לכולנו כי מטרתם דומה – חיסולה של מדינת ישראל ולכן אין לנהל איתם מו"מ.

בפן הכלכלי – שוק חופשי ותחרות לצד רגישות חברתית בדרך שלנו, דרך הליכוד, הפחתת מיסוי ומכסים, פתיחת השוק לתחרות על מנת להיאבק ביוקר המחייה ומאבק עיקש על מנת לפרק את הריכוזיות במשק ואת ארגוני העובדים הקומוניסטים.

אנחנו כצעירי הליכוד, צריכים להוביל את השיח הכלכלי-חברתי, על פי תפישת העולם שלנו, ראינו כבר ב"מחאה החברתית" (שאורגנה כמובן על ידי ארגוני ומפלגת השמאל הקיצוני בראשות חד"ש והקרן לישראל חדשה) שציבור הצעירים בישראל רוצה שינוי, אבל לא ניתן לגורמים קיצוניים להוליך שולל את הצעירים בישראל.

אוכלוסיית הצעירים בארץ היא אוכלוסייה משכילה, עובדת ותורמת לחברה,

רובם מאמינים בדרך שלנו – דרך הליכוד, גם בפן החברתי-כלכלי:

שוק חופשי ומאבק ביוקר המחייה על ידי יצירת אלטרנטיבות, את זה אפשר לעשות רק באמצעות תחרות, עקרונות אותן חרטה תנועת הליכוד עוד בימיו של ז'בוטינסקי.

נשאף להגיע עם עקרונות אלה לכל צעירה וצעיר בישראל ונשכנע אותם, שרק בדרך הנכונה שלנו, יגיע השינוי המיוחל".

 

לסיכום, מה המסר שהיית רוצה להעביר לקהל הבוחרים שיגיע לקלפי ביום רביעי הקרוב?

"אחדות ועשייה – זה מה שאני מתכוון לעשות לאחר שאבחר בעזרת השם.

נאחד את השורות וכל מי שירצה לקחת חלק בפעילות יוזמן לעשות זאת יחד איתנו, למען הצלחת תנועת הליכוד בכלל וצעירי הליכוד בפרט.

יחד – נחזיר את הכוח לצעירים !"

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סיור צעירי הליכוד במוזיאון גוש קטיף – מאת דור חרלפ

אריק זיו ויזר

כותרת בערבית: "צעירי הליכוד עלו במטרה להתסיס"

Gilad Trugbild

ההתמודדות בצעירים עולה מדרגה

אלי חזן

כנס ישראל לצעירים

אריק זיו ויזר

מחווה ברשת: צעירי הליכוד מצדיעים לחיילי צה"ל

אריאל אילוז

יוזמת זנבה בעיניים של איתן בכר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן