27.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
מנדי ספדי

יו”ר “דרוזים למען ישראל” קורא שלא להצביע למופז

מנדי ספדי,יו”ר “פורום דרוזים למען ישראל”, קורא למתפקדים הדרוזים בקדימה, שלא להצביע עבור שאול מופז, בשל פרשת מדחת יוסף.
“בעוד כחודש ימלאו שמונה שנים להפקרת אחינו לוחם מג”ב מדחת יוסף ז”ל בקבר יוסף, מדחת ז”ל אשר נלחם בעוז ובגבורה להגן על מתחם הקבר יחד עם חבריו, הופקר ע”י מפקדיו ובראשם הרמטכ”ל דאז שאול מופז שהיום מבקש את תמיכתכם”.
לדברי ספדי, “מי שהפקיר את חייליו ופעל בניגוד לקוד האתי ולערכי הלוחם הצה”לי, אינו יכול להיות מנהיג ערכי ומוסרי, ושאול מופז בגד בערכים הצה”ליים והפר את הקוד האתי, ואף התעלם מהתחקיר שנעשה בעקבות מבצע “עופרת יצוקה” מספר חודשים לפני אירועי קבר יוסף, וקבע שאין לסמוך על האויב הפלסטיני לחלץ חיילינו מתוך מתחם הקבר”.

ספדי קובע כי “הזיכרון לא נמחק, ועדיין הרגעים האחרונים והייסורים שעברו על אחינו מדחת יוסף ז”ל מהדהדים בתודעה ומסרבים לחלוף, וחובתנו לשמר את הזיכרון הזה וללמד כל מי שהפקיר חייל, שלא יקבל את אמוננו ומי שהפקיר את חייליו בעבר עתיד להפקיר את אזרחי ישראל, ולזה אסור שנתן יד”.

לפיכך קורא מנדי ספדי “לא לבחור בשאול מופז להנהיג את מפלגתכם, וחלילה להפקיר את אזרחי ישראל כפי שהפקיר את אחינו מדחת יוסף ז”ל, אל תתנו את אמונכם למי שמעל באמון חייליו ופקודיו, תושיטו אצבע בפניו ותזכירו לו שגם הוא אשם בזה שחייו של אחינו נגדעו, בגלל שהפקיר אותו בידי אויבינו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אינני נביא הזעם/מאת: מנדי ספדי.

אריק זיו ויזר

תגובות אוהדות למחבל באתרים ערביים-ישראלים מאת:מנדי ספדי

אריק זיו ויזר

גיבורי מלחמת יום כיפור/מאת: מנדי ספדי .

אריק זיו ויזר

יום של נוסטלגיה בביקור בני בגין בכפרים הדרוזיים /מאת:מנדי ספדי

אריק זיו ויזר

היידה ביבי /מאת:מדינה(מדי)אלוני

אריק זיו ויזר

סרט ההשמצה בין מזימה למקריות

אלי חזן
דילוג לתוכן