20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

יוצאים מהארון מתפקדים לליכוד

השכל קיבלה שכל, מי רץ לכנסת בדרום, שקד לא בשקט, נתניהו חתם כרטיס אצל רובי, סער חוזר ומתמודדים חדשים מגיעים לליכוד

מסעות נתניהו הגוליבר בארץ הגמדים באו"ם

עם צאת חג הסוכות ובהתאם למסורת שנוצרה בשנים האחרונות יצא ראש הממשלה בנימין נתניהו אל ההצגה הגדולה בניו יורק מול או"ם שנשען על רוב אנטי ישראלי. בניגוד למה שיתארו כאן בתקשורת השיראלית הרי שראש הממשלה שוב יכבוש את הלבבות. לא רק כאן. בעיקר בארצות הברית.

ראש הממשלה נוסע כאשר הוא משאיר בארץ אופוזיציה ילדותית שאיננה בוחלת בתרגילים מלוכלכלי על מנת להכשילו. מפסילת דני דיין לתפקיד השגריר בברזיל ועד להאשמות כלפי ראש הממשלה במצב המדיני הרעוע. הם כבר שכחו כיצד עמד אלון ליאל מתחת לכל עץ רענן ושכנע שארדואן הוא בייבי ארדואן. מה שליאל לא עשה, הוא לא נקט בגילוי נאות : בכך שיש לו עסקים בטורקיה. הוא גם שכח את הימים בהם צידד במסירת הגולן לאסד. אוי ווי אם הסורים היו יושבים על הכנרת. דאע"ש באמת היה כאן.

ולחשוב מה הנזקים שלא פורסמו שעשה ליאל כשהיה במשרד החוץ.


השכל קיבלה שכל

 

מכתבה של עיתון הארץ אנו למדים שחברת הכנסת החדשה שרן השכל הייתה בנעוריה חברה ב"שלום עכשיו". ואילו עכשיו היא חברת כנסת בליכוד. השכל נטשה את הפוסט ציונות ונמצאת בתוך המיינסטרים הישראלי. אין ספק כי השכל מייצגת את אלו שהיו בשמאל והתפכחו אל מול המציאות. כך היה עם יובל שטייניץ וכך עם שרן. קיבלה שכל השכל.


מתמודדים בבחירות הבאות במחוז דרום

 

אלעד זמיר שכבר התמודד בעבר, שמעון בוקר, הרווה מימון, פנחס דלויה ,דני שלי, גבי קדוש ,רינה אדרי ,שמעון שיטרית, דוד חדד, נדב ויצמן.

סניף באר שבע מתכונן להגיע למועמד מוסכם. פגישה בקרוב אצל יואב לאביוד להגיע למועמד מוסכם. חשוב להדגיש : ברור שמועמד מוסכם של באר שבע יכול לנצח במחוז אך אם הבאר שבעים לא יגיעו להסכמה שוב יהיה מועמד מהפזורה בדרום.


גל
מי שלא רצה אותו מפכ"ל יקבל אותו כשר ביטחון הפנים. כמו שעל שרון נאמר ש"מי שלא רצה אותו כרמטכ"ל יקבל אותו כשר ביטחון", נראה כי הירש לא יעצור עכשיו והוא נכנס למרוץ ארוך. בהצלחה. ללא ספק נראה את הירש בכנסת הבאה ברשימת הליכוד.


עונש מאבן
על מנת להתמודד עם גל נוסף של טרור הציע ראש הממשלה הצעות מרחיקות לכת לגבי מיידי אבנים. מי שנתפס זורק אבנים והוא קטין ישולם כופר על ידי ההורים. בנוסף לכך יש את את חוק ביטול קצבאות הביטוח הלאומי למי שבן משפחה נתפס זורק אבנים – בדיוק כמו כמו בחוק האוסטרלי. איילת שקד אצה רצה לתקשורת ומי שנשאר ויוכל לבצע את זה הוא השר חיים כץ. אבל טוב שאפשר לקחת קרדיט על דבר שלא נוגע לך. נשאלת השאלה עד מתי בבית היהודי יגנבו קרדיטים?
מקורב לשר הביטחון אמר כי "חבל שאיילת לא למדה מהקדנציה הקודמת. גם אז היא ובנט רצו אצו לתקשורת ובסוף הבוחר היה יותר חכם. שתתמקד במשרד שלה ,יש שם מספיק מה לתקן ברמה הלאומית".


ועידת פסגה

המפגש של נתניהו עם רובי קיבל את הכיוון שלו ברשתות. ללא ספק : במיינסטרים, במרכז ובימין לא שוכחים לרובי את ההליכה שלו לכיוון הפוסט ציונים וברור כי מפגש בינו לבין ראש הממשלה נתניהו הוא רק למען הפרוטוקול כי נתניהו כבר יודע כי כאשר הוא יוצא מבית הנשיא הוא כבר צריך להזמין כיפת ברזל לבלפור 1. זאת רק שאלה של זמן מתי יצא לריבלין הרובי.

מקורב לראש הממשלה ספק את ידיו ואמר השבוע : "מה לעשות שנתניהו צריך פעם בחודשיים להחתים כרטיס אצל התוכי המלכלך. ולכן הגולשים הגדירו את הפגישה בכותרת שלהם : "מנהיג היהודים (נתניהו) נועד עם נשיא "עמי בחר בדרך הטרור…"


לונדון נשאר בלי קירשנבאום

הוא הלך לעולם שבו אין פרות קדושות שכה אהב לשחוט. אין ספק כי קירשנבאום הטביע את חותמו על התקשורת ובמיוחד על הטלויזיה. אין ספק כי הציניות שלו וההומור נמצאו בכל פינה. את קירשנבאום היה אפשר לחבב גם כאשר לא הסכמת איתו.


במרחק של שנת סער

 

רק לפני שנה, בעת שסער הודיע על הפסקת הפעילות הפוליטית שלו, חגגה התקשורת על הנטישה מהליכוד ונתניהו. לפי התקשורת היה נראה כי הליכוד הפך היות סרח עודף בפוליטיקה. מתברר כי המציאות ניצחה את מי שאמורים להיות מובילי דעת קהל. גדעון סער כבר בדרך חזרה ומתכונן להתמודדות מול נתניהו נאמניו בתהליכי התארגנות ולא מן הנמנע שנראה אותו מתמודד על ראשות המרכז, ומאז הבחירות אנו נמצאים בשטף של אנשים טובים אשר באים מהאקדמיה ומהעולם העיסקי רוצים להשפיע ולשנות מבפנים.

נפגשתי עם מספר חברים כאלה בחודשים האחרונים. אחת ששבתה את ליבי היא ד"ר גבריאלה ברזין, מרצה במרכז הבין תחומי. כאשר פגשתי אותה לפני כשלושה חודשים נראתה כאחת שבאה מהאקדמיה ויהייה לה קשה להתחבר. בכנס של צחי הנגבי ראיתי אותה בשנית ואין לי ספק שהיא תהפוך להיות חלק ממשפחת הליכוד. בימים האחרונים התפרסם כי העיתונאי נפתלי בן סימון מתפקד לליכוד. רק ההודעה הזאת יצרה לנפתלי נחשול של אהבה וחום שגם הוא שמכיר את המערכת הפוליטית נדהם. בשיחה איתו הוא נלהב שגילה את החום שנמצא בליכוד. כמות הטלפונים שקיבל מראה לנפתלי כי הגיע אל המקום הנכון. לנפתלי ארוכה הדרך אל לב חברי מרכז הליכוד אך ברור כי ישפשף סוליות ויצליח

אין ספק הציץ ונפגע.

רקע

נפתלי בן-סימון נושם תקשורת ישראלית כבר 20 שנים. בתקופה זו ניהל קריירה עיתונאית מרשימה ומגוונת בתחום התקשורת המשודרת. בהשכלתו הינו בעל תואר ראשון המנהל ציבורי מטעם אוניברסיטת חיפה, ותואר שני בתקשורת מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בן-סימון כיהן עד לאחרונה כראש דסק הכלכלה בחטיבת החדשות של הערוץ הראשון והתמחה בסיקור של חברות עסקיות בענפים שונים ובהם: תעשייה, בנקאות, שוק ההון, טכנולוגיה, תקשורת, תשתיות ועוד. במשך תקופת עבודתו בערוץ הראשון ביצע מגוון תפקידים בכירים, בהם: כתב פרלמנטארי, כתב לענייני חינוך וכתב בדסק חדשות החוץ. בנוסף, ערך והגיש את מהדורות חדשות הבוקר, חדשות הלילה ומהדורות מיוחדות. במקביל, הקדיש בן-סימון מזמנו גם להדרכות, הרצאות והנחיות כנסים, ובין היתר, שימש כמדריך ראשי ב"מרכז ציפורי"בירושלים להכשרת רכזי טלוויזיה קהילתית מכל רחבי הארץ.
כיום נפתלי בן סימון מכהן כמנכ"ל חברת B.S.C , חברה לייעוץ וליווי אסטרטגי  תקשורתי, המספקת מגוון רחב של שירותים תקשורתיים, ובנוסף משמש מזה כ-5 שנים כחבר בכיר בהנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב.


ברקת מזגזג

 

האם ניר ברקת מזגזג? מהתקשורת אנו למדים שניר ברקת החליט להתמודד מול נתניהו בליכוד. מנגד ניר ברקת כנראה מעדיף אנשי שמאל לידו. כך מינה באחרונה את מירב כהן לתפקיד מסוים. מירב כהן הייתה מנכ"לית ארגון "אמון הציבור". עו"ד נעמי לנדאו המייצגת את מני נפתלי ומופיעה עימו בתקשורת  היא חברה במועצה הציבורית של "אמון הציבור".
מירב כהן הייתה מועמדת מטעם "התנועה" של ציפי לבני, היא הייתה במקום התשיעי; זו זאת שביום הבחירות עצמו כרעה ללדת ולבני חשה לבקרה בבית החולים.
אגב, גם "אמון הציבור", גם הארגון של דרוקר, גם הארגון שהקים בעלה של מירב כהן, יובל אדמון, רשומים באתר ה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדורון של האוצר רע לעם

לפיד רשת הביטחון של ליברמן

אריק זיו ויזר

נתניהו לא שרון, ארדן לא כחלון, בנט לא כץ!

אריק זיו ויזר

נתניהו מחפש תחליף חברתי

אריק זיו ויזר

מחשבות על ציפיות מחברי הממשלה – אריק זיו

אריק זיו ויזר

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן