30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

יוסי קוממי – הליכודניק של הרצליה

תכירו את יו"ר הנהלת סניף הרצליה וחבר מועצת העיר מטעם הליכוד בעיר הרצליה – יוסי קוממי

 

 

הכירו את יוסי קוממי,  יו"ר  סיעת סניף הליכוד בהרצליה שנבחר ביום רביעי שעבר להיות יו"ר הנהלת הסניף.  קוממי נמצא במועצת העיר כבר שלוש וחצי שנים כשבקדנציה הקודמת נכנס לתפקידו לאחר שחבר מועצה אחר פרש.  בבחירות האחרונות רשימת הליכוד הצליחה להכניס רק מנדט אחד  בעוד שבבחירות הכלליות תנועת הליכוד הביאה שלוש עשרה אלף קולות.

 

יוסי קוממי מציין בפני את הפוטנציאל הגלום ושבבחירות הבאות הוא שואף שהליכוד כתנועה שולטת תביא יותר מנדטים במישור המוניציפאלי. "אין סיבה שלא היו לנו שלוש וארבע מנדטים! הכל מתחיל בהתלכדות החברים בסניף".

 

בשנת 71 לאחר שחרורו משרות החובה בצה"ל מצא את עצמו מתפקד לליכוד ומתחבר למסר של מנחם בגין. קוממי מספר:  "ראינו את האפליה בכל מקום כשמפ"אי היו בשלטון.  היום כחלק מהתפקידים הציבוריים שאני אחראי אליהם הוא פרויקט שיכון השכונות.  בשבילי זאת סגירת מעגל אדירה.  תראה, באתי לעשות ולהשפיע,  הליכוד כמפלגה עושה כל הזמן למען העם.  הבעיה שהליכוד כתנועה שולטת לא יכולה לאייש את כל התפקידים בממשלה. המפלגות הקטנות נוגסות ומונעות מהליכוד לממש את הדרך שלנו".

 


במסגרת תפקידיו השונים בהרצליה יוסי קוממי הוא גם יו"ר ועדת הביטחון בעיר,  יושב ראש תאגיד בית העלמין העירוני ויושב ראש ועדת שיקום השכונות. במסגרת הפעילות הפוליטית בעיר קוממי עשה בחודשים האחרונים מפקד שבו התפקדו כ – 250 איש והיד עוד נטויה!  יוסי קוממי, בן 66, נשוי ואב לשלוש בנות וסבא לחמישה נכדים, מתגורר ברחוב גיל, בנווה עמל.

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חג אביב שמח /סניף פתח תקווה

אריק זיו ויזר

מי אתה ניר ברקת

מיכאל דבורין

מזל טוב לניצן יהודה – דודו חיים

אריק זיו ויזר

האם ח"כ ציפי חוטובלי תגיד כן להסכם?

אריק זיו ויזר

צו מניעה נגד קיש

דניאל נחמיה

כנס מוצלח לשר אופיר אקוניס ולח"כ מיקי זוהר בסניף הליכוד כפר סבא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן