21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
טור אישי

יוני שאלתיאל: לחיי האירוניה

האיסלאם הפונדמנטליסטי מאיים להחריב את המערב שבינתיים בוחר להתעלם. יוני שאלתיאל, מחבר הספר ‘תחנות’ מכיר לכם את האירוניה מקרוב

 

 

 

את שנת 2015 צפו בסרט “בחזרה לעתיד” כשנה בה העולם יהיה צבעוני, מודרני וחדשני. אך במקום לקבל רכבים מעופפים, קיבלנו מטוסים מעופפים לתוך מגדלים, פיצוץ תחנת רכבת והתקדמות איטית אך בטוחה לתקופות ישנות יותר. אירופה העדיפה לגרש את היהודים מתוכה וקיבלה תמורתם קבוצות פנאטיות שרוצות לחיות בכל מחיר תחת שלטון ח’ליפות. כך במקום לחיות את העתיד, האיסלאם מנסה לשכתב את ההיסטוריה של כולנו. “בחזרה לעבר”.

 


האיסלאם הקיצוני מרים את ראשו. זה החל במלחמות פנימיות במדינות ערב, האביב הערבי העצים את אוזלת ידם של השלטונות, וכך ארגון בת של אל-קעידה הפך למעצמת טרור גלובלית שמצליחה לא רק לכבוש חלקים נרחבים בסוריה ובעיראק, אלא גם שולחת גרורות הרסניות אל אירופה הנאורה והסובלנית.

 


החזון המוחשי של תומכי האיסלאם הקיצוני שיכבשו את העולם, מטיל צל כבד על מדינות המערב שנותרו ללא חזון ואידיאולוגיה ממשית. הדלת המסתובבת לכל אותם צעירים שמצטרפים לשורות הג’יהאד וחוזרים שטופי מוח לאחר מכן לבתיהם בצרפת, אנגליה ושאר מדינות אירופה. נותנת הזדמנות פז לארגוני הטרור לשתול תאים רדומים בכל רחבי אירופה ובבוא העת להעירם. וכך יוכלו (לשיטתם) לחסל את אירופה מבפנים. תזכורת כואבת לחוסר הבנת האיסלאם במערב ראינו בשבוע שעבר, שלושה מחבלים וסייענית אחת הצליחו לערער את כל צרפת מהיסוד. עם חירות, שוויון ואחווה אי אפשר לנצח טרור.

 


גל הטרור לא פסח על הקהילות היהודיות באירופה, מקרי האלימות של אותם מהגרים מוסלמים (גם של מקומיים) כלפי היהודים קפץ בעשרות אחוזים בשנים האחרונות. חלק מזערי מאותן תקיפות התפרסם במדיה, רוב הקורבנות העדיפו לספוג את האלימות ולטאטא את האירוע תחת השטיח, כדי לא להעצים את תחושת הנרדפות. יהודים שתורמים לכלכלת המדינות בה הם חיים, נאמנים לחוק ומוציאים מנהיגים ואנשי תרבות מתוכם זוכים לחיבוק זר ומתנכר מהרשויות. מדיניות עצימת העיניים חוזרת בימים אלו כבומרנג אל אותם שלטונות, ובלי עבודה יסודית של שירותי הביטחון (שכרגע כנראה זקוקים לעצה מבעלי ניסיון) הקיצוניים ימשיכו בדרכם אל עבר המטרה הסופית. הנהגת ח’ליפות בכל רחבי תבל. “כולנו שארלי” כתבו בשלטים, “כולנו יהודים”. הטרור לא מבחין בין דם לדם, הוא שואף להעלים את כל ה”כופרים”, וכופר הוא כל מי שלא מתנהג בדיוק כמוהם.

 


בימים אלו שוקלים רבים מתושבי צרפת לעלות ארצה, למצוא קצת שלווה במדינת היהודים. למרות יוקר המחייה, רפיסות השלטון, בעיות ביטחוניות ושאר המגרעות שוודאי לא חסרות לנו, הם מוצאים לנכון לעלות לארץ ציון ולהשתקע בה.

 

בשבוע שעבר צרפת נכנסה למועדון ה”אקסקלוסיבי” של המדינות שנפגעו מהטרור, ויש לה את ה11/9 שלה. באופן אירוני, המדינות שמעניקות את התנאים הטובים ביותר למהגרים סופגים את האבדות הקשות ביותר. לחיי האירוניה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קירוב לבבות או אתנן פוליטי?

אריק זיו ויזר

לא דין ולא דיין: סרט המשך ל”הרצוג” בכיכובו של אובמה

אריאל אילוז

מבחן הפוליטיקה החדשה של יעל גרמן – מערכה ראשונה

אלי חזן

הלן מזוז: “יש לי חלום”

אריק זיו ויזר

מבחן הפוליטיקה החדשה של יעל גרמן – מערכה ראשונה

אלי חזן

הלן מזוז: לא כולנו כחלונים? טוב שכך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן