28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

יובל שטייניץ: “ומה קורה אצל שמעון פרס?”

עימות בין איש העסקים רוני מאנה, לשעבר חברם הקרוב של בני הזוג נתניהו, עם ד”ר ח”כ יובל שטייניץ באולפן ערוץ 2. “התקשורת מתחסדת, מנסה להבאיש את הזוג נתניהו”


 

עימות באולפן ערוץ 2 בתכנית החדשות של אורן ויינגפלד בין השר יובל שטייניץ לבין מקורבםצלשעבר של הזוג נתניהו, רוני מאנה. ד”ר ח”כ יובל שטייניץ בא לאולפן ערוץ 2 כדי להגן על ראש הממשלה,בנימין נתניהו ורעייתו והתעמת באולפן עם שרת הבריאות לשעבר, יעל גרמן וח”כ מיקי רוזנטל.


לאחר מספר דקות עלה לשידור מאולפן “תל אביב” של ערוץ 2, איש העסקים רוני מאנה, שהוא היה חברם הטוב של הזוג בנימין ושרה נתניהו ואמר לד”ר יובל שטינייץ: “הבט לי טוב טוב בעיניים משום ששנינו יודעים דברים שהיו במעון ראש הממשלה ואיני רוצה לשוחח עליהם כעת. אתה מכיר היטב מה קורה במעון ראש הממשלה ואתה מכיר היטב את ההתנהגות וההתנהלות של גברת שרה נתניהו אז אל תתמם” אמר רוני מאנה ליובל שטייניץ.


ד”ר שטייניץ בחר שלא להגיב לדברים הקשים שהטיח בו רוני מאנה ובחר לומר רק את הדברים הבאים: “איך זה שלפתע יוצא דו”ח מבקר המדינה 30 ימים לפני הבחירות הכלליות? מדוע הדו”ח לא יצא לפני כמה חודשים או בעוד כמה חודשים? יש כאן מגמה של התקשורת שלחצה על מבקר המדינה לחשוף את הדו”ח ולהבאיש את הזוג נתניהו באופן שמעורר שאט נפש. מה עם בית הנשיא שמעון פרס, מדוע אינכם מלינים על כל הבזבוזים שנעשו שם גם זה מעון שמקבל את שועי עולם וגם את נשיא ארה”ב, ברק אובמה. יש כאן התחסדות של התקשורת שערב הבחירות רוצה לפעול במגמתיות נגד ראש ממשלה מכהן ונגד רעייתו”.


לדבריו הגיב מאנה: “הייתי איש ליכוד מנעוריי ולא עוד. לא אצביע לליכוד. זו אינה דרכי. תפסיקו לדבר על שמעון פרס משום שזה לא קשור לדו”ח על מעון ראש הממשלה”.


ח”כ מיקי רוזנטל אמר בדיון: “ראש הממשלה נתניהו מושחת ושקרן. מוציא כספי עתק על ניקיונות,אחזקת בית בקיסריה ועוד ועוד וזה מנוגד לכל כלל בסיסי של איש ציבור.”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יוזמה מדינית במסדרונות קלאב הוטל?

אריאל אילוז

הקומבינה של שרעבי ניצחה

אריק זיו ויזר

תעלומה: מי מאחורי ה’ליכודיאדה’?

Gilad Trugbild

כולם מספרים שחם בחיפה

אלי חזן

הליכודניקים החדשים : “משרד החינוך עשה מחטף”

אלי חזן

גיא יפרח עלה והצלח

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן