29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

יואב קיש מחבק את צעירי הליכוד

דור חרל”פ, אחד מהצעירים המוכשרים של צעירי הליכוד, הרים  ערב גיבוש בביתו בו נכחו  צעירי הליכוד יחד עם ח”כ יואב קיש – יו”ר ועדת הכנסת.  יואב קיש. דיבר והקשיב וענה לכל אחד מהצעירים באופן אישי לכל שאלה או סוגיה.

באירוע נכחו מעל 70 חבר’ה צעירים,  בין האורחים: סגן ראש עיריית מעלה אדומים גיא יפרח, אורטל שמואלי חברת מועצת העיר באר שבע ורמי גרינברג חבר מועצת העיר פ”ת.

 

יואב קיש שיתף את הצעירים הרבים שהגיעו על פעילותו הפרלמנטרית מאז נבחר לכנסת.

כך למשל, את החוק הראשון שלו למען נכים ושיתוף הפעולה עם שרת התרבות מירי רגב וביטול חוק הספרים.  מכאן עבר לאתגרים הביטחוניים.

 

יש להזכיר שקיש הוא קצין בחיל האוויר וטייס קרב.  המדינה משקיעה יותר מחצי מיליארד להקמת מכשול תת קרקעי כנגד איום המנהרות.  הממשלה וצה”ל נמצאים במצב רגיש : מצד אחד חמאס ומצפון חיזבאללה כשבכל זה מסתובבים ארגונים סלפים קטנים וטורדניים שחלקם קשורים לדאעש שמנסים אותנו כל הזמן.

 

לשאלה מהקהל בסוגיית המנהרות השיב קיש שגם חבר וועדת חוץ וביטחון כשמדברים על איומי  המנהרות עם פיר ורוחב של יותר משלושים ושישים מטר הפתרון של הצפה במים כפי שהמצרים עשו לא מתאים ולכן המדינה כשבחנה כל מיני דרכים ופתרונות בחרה בהקמת המכשול התת קרקעי.

 

כיו”ר ועדת הכנסת קיש עוסק בחוק ההסדרים והתקציב. “הצלחנו לבטל שלושים סעיפים ריגלוטורים.  בסופו של דבר אנחנו מתכנסים לאישור התקציב וחוק ההסדרים וביחד עם שר האוצר וסיעות הקואליציה. נחריג חוקים על מחוץ לחוק ההסדרים על מנת להבטיח שהתקציב וחוק ההסדרים יאושרו בכנסת”.

 

קיש שיתף למה הוא מצטרף להצעתו של יו”ר הקואוליציה דוד ביטן בעניין ביטול תאגיד השידור הציבורי החדש המוקם.  מדובר בהפסד של יותר ממיליארד שח בעבור למדינה. אחרי החגים הוא יפגוש את הגורמים הרלוונטיים וימשיכו לבחון את המספרים אם הוא טועה לא תהיה לו בעיה לחזור בו בעניין זה.

 

יואב קיש אוחז בעמדות כלכלה חופשית ליברל כלכלי ובאופן טבעי מתנגד למיסוי לכן בעניין זה הוא ושר האוצר כחלון חלוקים בדרך לטפל במשבר הדיור.  גם קיש חזר על עניין משבר השכירות כתוצאה מאישור החוק.

 

קיש לא מוותר על הרפורמה בנושא הגירושין וחזקת האב למען הילד ויצירת האיזון הנכון באפוטרופוס על הילד.  גם בעבור הנשים זה חיוני שהחוק יעבור.  מדובר בסוגיה שבה כל מיני אינטרסים מנסים לצייר את כקרב בין גברים ולנשים מי שעושים זאת פוגעים ברצון הילד ובזכויותיו.

 

קיש לא פסח על מעלה אדומים ושהוא מאמין שיש לספחה ושימשיך להילחם למען יהודה ושומרון.  קיש הוא דמוקרט בכל רמ”ח אבריו והדגיש שחייבים לכבד את החלטות בית המשפט גם עם הוא לא תמיד מסכים אתם.  אנחנו חייבים להגן על הדמוקרטיה שלנו.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקבוצה הצפונית בכנס עם שר התקשורת והגנת העורף גלעד ארדן

אלי חזן

רק אצל סגנית השר חוטובלי

אלי חזן

הועד המנהל של צעירי הליכוד נפגש עם חברי הכנסת הצעירים

Gilad Trugbild

ברכות למשה פטל על היבחרו ליו”ר צעירי הליכוד באור יהודה

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד חולקים כבוד לחללים הדרוזים

אלי חזן

כנס ישראל לצעירים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן