20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

יגאל סרנה שקרן שיטתי

מתוך פוסט של ‏‎Gonen Ginat‎‏
בסוף השבוע כתב יגאל סרנה ב״ידיעות אחרונות״ רשימה על איך רימו אותו. סיפרו לו שבישראל של נתניהו החיים טובים ובספרד המצב נורא. אבל הוא, העיתונאי האמיץ, חשף את הבלוף. שוב ושוב הוא חזר על הסיפור שהוא מטייל בספרד ורואה מראות אחרים לגמרי: ״לא ראיתי בספרד את מחטטי האשפה התל-אביבים. לא ראיתי את אוספי הבקבוקים האביונים״, וככה עוד ועוד.
זה היה נראה לי מוזר, כי זכרתי שלא מזמן קראתי כתבה ב״ניו יורק טיימס״ שבו תארו את המראה הנפוץ, לטענתם, של אזרחים ספרדים שמחטטים באשפה כדי לאכול, וצילום הציג את המראה תחת הכותרת, וזכרתי כתבה עם צילום של אזרח ספרדי שמוכר את נעליו, ועוד המון צילומים כאלה.
האם היה נדמה לי? אז חיפשתי ומצאתי את הכתבות והצילומים. מעניין איך קרה שכתבים של עיתונים אחרים מצליחים לראות את מה שלא רואה הכישרון המופלא של ״ידיעות״. הנה הצילום של הכתבה מהעיתון הלא-חשוב, ״ניו יורק טיימס״, הצילום על הספרדי שמוכר את נעליו, ועוד קצת מתוך כתבות בעיתונים בחו״ל, שניסו לעבוד על סרנה. לא הצליחו. סרנה לא פראייר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק מרכין את ראשו בשל פטירתו של אורי פרג’

עינר אביב

השב״כ,ערוצי התרעלה,הגנרלים ובן גביר

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בקרית גת למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

מסתמן: מספר ראשי העיר מטעם הליכוד גדל לאחר הבחירות

רועי אזולאי

אביבית נמרודי מ״מ ראש העיר רמת גן

אריק זיו ויזר

ארנון בר דוד שותף לקריאות לרצח נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן