29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

יאיר דידי מתמודד לועדת הבחירות של הליכוד

לפני מעל לשנתיים ראיין אלי חזן את יאיר דידי, ליכודניק בכל רמ”ח אבריו ושס”ה גידיו, ותהה על מקורותיו ועל פעילותו. הם נפגשו לשיחה שוב לקראת הבחירות לועדת הבחירות והוא גילה שהרבה התחדש ולדידי יש הרבה מה להציע

 

בפברואר 2012 ראיינתי את יאיר דידי לאתר בו אתם גולשים עכשיו. היה זה לאחר שהבטתי בו מרחוק בפעילות בתוך התנועה. גיליתי פעיל וותיק, ליכודניק מסור ואדם שיש לו הרבה מה להציע. בראיון סיפר לי דידי כיצד התחיל את הפעילות בליכוד ומה הוא חושב עליה. 

מעל שנתיים עברו מאותו ראיון ובעיון ברשימת המתמודדים העלה כי יאיר דידי מתמודד לועדת הבחירות של הליכוד. אלא שהפעם הוא חוזר עם עוצמה אישית רבה יותר : דידי נבחר כחבר מועצת עיר לעיריית רמלה ברשימת הליכוד והוא לאחרונה הרחיב את מעגל עסקיו עת הקים מסעדה איטלקית חדשה בשם “סיציליאנו” ברחובות. הדבר ממצב אותו לא רק כפעיל חברתי אלא כיזם ונציג ציבור מוכר. 

 

יאיר, מדוע אתה מתמודד לועדת הבחירות של הליכוד ? 

“אני מתמודד משום שאני רוצה להחזיר את הכוח לחברים ולהשפיע על התנועה”. 

למה אתה מתכוון ?

“לקחו את הכוח לחברים בצורה לא מידתית מצד אחד ומצד שני אנו מוכרחים לחדש את פנינו בתנועה. אני רוצה להחזיר את הכוח לחברים בצורה מאוזנת ובוועדת הבחירות כמו שהוכח אין ספור פעמים אך במיוחד לאחר פריימריז 2008, יש את האפשרות לעשות כן”. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איצקוביץ’ וקהת נכנסו לעימות עם חרדים

אלי חזן

מנדי ספדי : “סייעו לי לכנס המרכז בעניין שחרור האסירים”

אלי חזן

מהפך בנציגי המייסדים שנבחרו למזכירות

אלי חזן

מזכירות הליכוד החליטה מפקד הארגזים יוצא לדרך/ מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

מה זה קשור לנתניהו? מאת בלהה ניסנסון

אריק זיו ויזר

הם מפחדים!!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן