23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

ח"כ על הבר: אופיר אקוניס בפאב בהרצליה

סגן השר אופיר אקוניס הגיע לפאב בהרצליה ושוחח עם הצעירים במקום על חשיבות ההגעה לקלפי ביום הבוחר


 


סגן השר במשרד לאיכות הסביבה, ח"כ אופיר אקוניס, ביקר אמש בפאב "דולי פארטון" השוכן בעיר הרצלייה ונפגש עם חברים רבים מצעירי הליכוד שהמתינו לו במקום. סגן השר אקוניס הפציר בצעירים שישבו בפאב שלא להיות שאננים ביום הבוחר, ב-17 במרס ולצאת להצביע בקלפיות.


"כל קול חשוב וישנה חשיבות רבה שהצעירים ייצאו מהאדישות ויפקדו את הקלפיות ויצביעו "מחל". אני מבטיח לכם שרק ליכוד גדול מול השמאל יוכל למשול בצורה טובה ומשובחת. רק ליכוד גדול ללא סחטנות פוליטית של סיעות קטנות יוכל לתת מענה לבעיות הכלכליות וחברתיות במדינה. אני דמוקרט ותמיד הייתי דמוקרט ואני רוצה לבקש מכולכם לצאת להצביע ב-17 במרס. כל קול חשוב."


סגן השר אקוניס התייחס להרכב הממשלה הבאה בראשות הליכוד ואמר: "לא מחלקים את עור הדב לפני שצדים אותו אבל אני יכול לומר הערב שאני אמליץ לראש הממשלה שלא לצרף את המחנה הציוני לממשלתו. אין כל סיבה שנציגי המחנה הציוני יישבו בממשלת הליכוד משום שהרשימה שלהם היא שמאלנית מדי וההתבטאויות של מנהיגיה אינן באות בכפיפה אחת עם עמדות הליכוד" אמר אקוניס.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוצאות סופיות של הסקר שנערך במרכז הליכוד

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

אופיר אקוניס: "ליכוד גדול ימנע סחיטה פוליטית"

אריק זיו ויזר

השנה המתוקה בלב של גדי בשארי

אריק זיו ויזר

זאב בן יוסף חוגג יום הולדת. ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

יום הולדת לנרי אבנרי – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן
דילוג לתוכן