30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

חשיפה : השקופים של ארדן

גלעד ארדן ממשיך בתפקידיו ומשאיר את מי שהובילו אותו אליהם עזובים בשטח. אחת השמועות אומרות כי צחי ברוורמן עומד להיות ראש המטה

 

 

גלעד ארדן החליף את שר התקשורת משה כחלון. היעד שלו בדרך לראשות הממשלה, שבו הוא חפץ בדיוק כמו כל צמרת הליכוד, הוא לצבור עוד ועוד אהדה ציבורית, בדומה לשר כחלון. שהרי, כחלון ערך רפורמות בשוק הסלולר והביא להוזלת מחירים משמעותית בשוק. זו גם הייתה גולת הכותרת של הליכוד בבחירות האחרונות.

 

לא סוד שגלעד קיבל גם את תיק הגנת העורף וגם את התקשורת משום שהעדיף להיות בתפקידים יותר משמעותיים. הוצע לגלעד במהלך המשא ומתן את תיק המשפטים אך הוא רצה אוצר או חוץ ומבחינתו ההתפשרות שלו הייתה על התחבורה או הפנים.

אך בסופו של יום קיבל את התיקים הנ"ל. גלעד יכול להתנחם בכך שהוא יהיה חבר בקבינט הבטחוני שהוא נחשב יוקרתי.

על פי מידע שהגיע לליכודניק פיטר השר ארדן חלק ניכר מצוות שהוביל אותו. הצעד מדהים את המערכת הפוליטית. יש לזכור כי ארדן נפרד רק לפני מספר שבועות מהדוברת הנאמנה שלו מירי שאול לטובת חברת האנרגיה פז. זה צעד לגיטימי ורצוי לאור השחיקה. מירי ליוותה את גלעד ארדן זה כ-10 שנים ובקדנציה האחרונה שימשה כדוברת האישית שלו.

היה צפוי כי ימשיך עם ראש המטה שלו אלון רוטשילד והיועץ הפוליטי דוד שאיין אבל ככל הנראה שזה לא יקרה. עדיין לא ידוע מה קורה עם היועץ הותיק גלעד מזרחי. אפילו הנהג האישי שלו לא ממשיך איתו. זהו מהלך חריג ומראה כי לארדן, שהיה השר להגנת הסביבה, אין רגש לגבי "הסביבה" שלו. 

צריך לזכור כי הצוות הזה הביא אותו להישג של המקום השני בבחירות המקדימות ולזרוק אותם זה נראה פשוט סוג של טעות פוליטית.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כ-700 איש נכחו בהדלקת נר חנוכה עם אדלשטיין ושטייניץ

אריק זיו ויזר

לזכור ולא לשכוח מי ירה בנגמ"ש

אריק זיו ויזר

ברית בין הניצים

אריק זיו ויזר

מרכז הליכוד יכונס בקרוב לדיון במחירי המים והדלק

אריק זיו ויזר

עושים ציונות – קוטפים פלפלים בבקעת הירדן

אריק זיו ויזר

משפחת הליכוד אבלה על לכתו של רון נחמן

אלי חזן
דילוג לתוכן