20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
אבל בליכוד

חמש שנים לפטירתו של עוזי כהן ז"ל

היום מלאו חמש שנים לפטירתו של אחד מסמלי המחנה הלאומי, עוזי כהן ז"ל

 

כמה סמלי שדווקא ביום הבחירות וחג הדמוקרטיה, חלה אזכרתו החמישית של אחד מסמליו הגדולים של המחנה הלאומי לדורותיו, עוזי כהן ז"ל, האיש שכיהן כמ"מ ראש עיריית רעננה משך שנים ארוכות מטעם הליכוד. 

 

האזכרה התקיימה בבית העלמין "כפר נחמן" ברעננה בהשתתפות כ-400 איש וביניהם: ח"כ דני דנון,ח"כ יריב לוין,ראש עיריית רעננה,נחום חופרי, ח"כ זאב בילסקי,שעבד עם עוזי כהן ז"ל כראש עיריית רעננה,עשרות עובדי עיריית רעננה,חברים,חברים לדרך וקרובי משפחה רבים.

 

5 שנים עברו מאותו יום קשה שבו עוזי כהן ז"ל הלך לעולמו באופן מפתיע והותיר אחריו שובל של אבלים.

 

אילן כהן, אחיו של עוזי כהן ז"ל וחבר הנהלת עיריית רעננה ספד לאחיו ואמר : " חלפו להן 5 שנים מאז אותו יום טראגי שבו הגיעה בשורת האיוב מבית החולים "מאיר" בכפר סבא על מותו של אחי,עוזי כהן ז"ל, שכיהן במשך 17 שנים כסגן ומ"מ ראש עיריית רעננה לצידו של זאב בילסקי, מי שכיהן כראש עיריית רעננה. מאז מותו הוא חסר לכולנו,למשפחה,לחברים ובעיקר לאזרחים שכה אהב וכה סייע להם. רבבות של אזרחים מתקשרים על עד עצם היום הזה ומספרים לי עד כמה עוזי כהן ז"ל היה להם לעזר,לחבר ולאוזן קשבת. אחי ז"ל שימש דוגמא ומופת לאיש ציבור מזן אחר. הוא היה איש ציבור שעבד 24 שעות ביממה ושירת את האזרחים 24 שעות ביממה דרך משרדו בעיריית רעננה ולאחר שעות העבודה דרך הסלולרי הפרטי שלו. אין כמעט איש ציבור שהטלפון הפרטי שלו בבית ובסלולר מצוי בידו של כל אזרח ואזרח. עוזי ז"ל היה נגיש 24 שעות ביממה,7 ימים בשבוע,365 ימים בשנה. הוא חסר לי באופן אישי כי אני הייתי זה שהייתי לצידו כחבר בוועדות העירייה וסייעתי לו וראיתי מקרוב את עבודתו ושליחותו הציבורית. עוזי כהן ז"ל היה אבא לרבבות אזרחים ובעיקר,תושבי רעננה. תושבי רעננה אומרים לי עד היום עד כמה הם מתגעגעים אליו ואל דמותו הצבעונית וכך גם בפוליטיקה המקומית והארצית. 5 שנים חלפו והגעגועים רק מתחזקים…יהי זכרו ברוך"

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו״ר הכנסת על דב לאוטמן: ״היה איש עשייה ותעשייה״

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערם של ישי ואשר דהן בשל מות אביהם

אלי חזן

ברוך דיין האמת

אריק זיו ויזר

הלך לעולמו יהושע לנדנר – ליכודניק משתתף בצער המשפחה

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של טובי ירוחם בשל מות אביו

אלי חזן

אבל בקריית שמונה : נפטר חבר המרכז סעדיה קסלסי

אלי חזן
דילוג לתוכן