29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

ח”כ לוין בשיתוף עם ח”כים נוספים הגיש הצעת חוק מהפכנית לפיה שר יוכל לנייד כספים במשרדו גם ללא אישור האוצר

ההצעה גובשה יחד עם המכוןהישראלי לתכנון כלכלי

יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יריב לוין (ליכוד), יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני (יהדות התורה), ח”כ שי חרמש (קדימה) וח”כ אמנון כהן (ש”ס) הגישו הצעת חוק, אשר גובשה בשיתוף עם המכון הישראלי לתכנון כלכלי בראשות עו”ד דרור שטרום,  לפיה שר יוכל לנייד משאבים וכספים, בתוך תקציב המשרד הממשלתי עליו הוא מופקד, מסעיף אחד למשנהו. ח”כ לוין: “ללא היכולת לנייד כספים בתוך התקציב המשרדי, נלקחת למעשה מהשרים שהם נבחרי הציבור היכולת לקבוע מדיניות, להוביל סדר יום ולבצע את השינויים הדרושים במשרדים שעליהם הופקדו. המדובר בפגיעה נמשכת בדמוקרטיה וביכולת המשילות שרבים וטובים מתריעים עליה במשך שנים.”
אחד המכשולים ביישום מדיניות וביצועה נעוץ ביכולת לנייד משאבים וכספים, בתוך תקציב המשרד הממשלתי, מסעיף אחד למשנהו. יכולת הגמישות התקציבית מתחייבת לאור העובדה כי משרדי הממשלה נדרשים, כאמור, לפעול ולהגיב במציאות דינאמית. קיומה של גמישות כאמור היא תנאי לשיפור המשילות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו”ר הכנסת בניו זילנד: שגרירות ישראל נפתחה מחדש

אריק זיו ויזר

הממשלה אישרה הטבות ללימודים אקדמיים לחיילים משוחררים בפריפריה

אריק זיו ויזר

חבר הכנסת החרוץ ביותר- ח”כ פיניאן

אריק זיו ויזר

ח”כ כץ: “לא אתן ידי לסיוע לגנבים”

אלי חזן

המאבק על מורשת ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

אושר בקריאה ראשונה:חוק נוסף ליישום מסקנות ועדת החקירה לטיפול במפוני גוש קטיף

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן