22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ח"כ אופיר אקוניס לפלשתינים:"אל תאיימו עלינו, כי תוכו שוק על ירך!"

כך אמר ח"כ אופיר אקוניס היום(ד') במסגרת דיון במליאה בנושא התכנית לשימור אתרי מורשת

 

אדוני היו"ר, חברי הכנסת,

 

"עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל". כך אמר סגן ראש הממשלה ושר החינוך יגאל אלון לפני 35 שנה. יגאל אלון לא היה מהליכוד ולא נתפס אז כאיש הימין. הוא אחד ממייסדיה של תנועת העבודה, והוא צודק!
 
ביום חמישי שעבר ביקרתי במערת המכפלה בחברון. הנחתי תפילין , התפללתי לגשם,הגשם יגיע בקרוב מאוד. קראתי משם לממשלה להכניס אותה ואת קבר רחל שאינו רחוק משם לרשימת אתרי המורשת. טוב עשה ראש הממשלה וטוב עשתה הממשלה שקיבלה החלטה כזו שמכניסה את שני האתרים החשובים הללו לרשימת אתרי מורשת.
 
אנחנו מוכיחים למי באמת יש מורשת בארץ הזו בירושלים, בגליל, בנגב, ביהודה ובשומרון או במישור החוק. עכשיו הפלשתינים מגיבים: ולא בכדי הפלשתינים מתעוררים אחרי ההסתה והדברים שמעוררים בבית הזה נציגי השמאל הקיצוני, הם הראשונים לזעוק על כיבוש, ה"קלגסות" של צה"ל, ההבדלה בין אתרי מורשת בין ישראל לבין שטחים וניגוח פוליטי!
 
ועכשיו אנחנו שומעים מהפלשתינים- היום, אתמול, שוב את המורשת שלהם: מאיימים בחידוש הטרור "בעומק השטח הציוני", כדברי אחד מארגוני הטרור. אבו מאזן, המתון, מזהיר שההחלטה עלולה להוביל למלחמה והנייה מאיים באינתיפאדה שלישית!
 
וזה רק מחדד את הבדלי ה"מורשת" בין הישראלים לבין הפלשתינים . בעוד אנו עוסקים בשימור מורשת של 3000 שנה, הפלשתינים מחדדים כל יום את המורשת שלהם: דם , אש ותמרות עשן. פרעות תר"פ, פרעות תרפ"ט, המרד הערבי הגדול והאלים, התגובה על החלטת האו"ם, פאדיון, פיגועים אכזריים בסבארו, בדיזנגוף, בכביש החוף אוטובוס הדמים, באביבים, בנהריה, זו המורשת הפלשתינית! איזה מורשת זו? מה הם בנו פה? מה עשו? מה קידמו? ויש לי הצעה לפלשתינים: אל תאיימו עלינו, כי תוכו שוק על ירך!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מירי מלכת המימונה

סלאח שבתי נעצר בחדרה

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד באר שבע למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

בוגי: גם ביבי התנגד ל"תוכניות ההקפאה-2" לפני חודשיים

אריק זיו ויזר

אוקנין מתל אביב

איציק דדוש

ח"כ סילבן שלום מתארח בכפר בסג'ור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן