18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

חיים כץ – הראוי ביותר לראשות המרכז

שר הרווחה חיים כץ הוא המועמד המוביל לראשות המרכז ויש לקוות שייבחר ברוב מוחלט על מנת שיוכל להוביל את המרכז קדימה 

 

רשימת המועמדים ליו”ר המרכז תיסגר ביום חמישי. הודעתו של שר הרווחה חיים כץ טרפה את הקלפים משום שהוא הופך להיות המועמד המוביל ויש לקוות שהמועמדים האחרים יבינו שאין טעם להתחרות מולו. דומה שכץ הוא המועמד המתאים מכמה סיבות :

שר הרווחה נטוע עמוק בליכוד והודות לכוחו הפוליטי הוא עשוי להביא לאיזון שכה נדרש עבור מרכז הליכוד כמרכז מאוד דומיננטי. חברי מרכז הליכוד מבקשים נציגות אותנטית וכץ הוא בדיוק כזה. הוא זוכה לתמיכה גורפת חוצת מחנות אך לא רק. כמו שהעריך פרשן פוליטי ותיק : כץ טוב לכל הצדדים. גם לראש הממשלה, גם לגוורדיה הוותיקה וגם לחברי המרכז. הוא אינו נושא על גבו חטוטרת כלשהי והוא אף יכול להיות מועמד מוסכם שיגרוף רוב מוחלט אפילו אם יהיה מועמד או מועמדת שיתמודדו מולו. 

בואו לא נשכח : כץ הביא לבחירתו של רובי ריבלין בתנאים בלתי אפשריים. הוא יודע לקחת מצבים שנראים כמצבים נפסדים ולהביא לנצחונות מתוקים. 

אחד המועמדים המובילים שוקל להוריד את מועמדותו ולהצטרף לכץ משום שהבין שאין לו באמת סיכוי. כץ נהנה מתמיכת שרים בכירים ועל אף שהיו שהודיעו שהם יתמכו במועמדים אחרים הרי שמועמדותו משנה את כל מה שנעשה עד היום. יש לקוות שלאחר שהוא ייבחר נצא לדרך חדשה כי זה מה שהליכוד צריך עכשיו לקראת הבחירות הבאות : מרכז מאוזן שמנוהל על ידי איש שמבין את כללי המשחק יותר טוב מכולם. 

כשנכנס לתפקידו כשר רווחה אמר השר כץ ש”המנהלים והעוןבדים מקשה אחת” ויש להניח שגישה כזאת במרכז הליכוד תוביל לתועלת כל הצדדים. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחירות להסתדרות – לוח זמנים

אריק זיו ויזר

קוד 99 מי יקבל

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף מעלות

אריק זיו ויזר

אלו מועדי הועידה הרביעית של הליכוד

גל התפקדויות לליכוד במגזר הערבי

אריק זיו ויזר

אם תרצו אין זאת אגדה!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן