32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

חיבוק הדוב של אובמה

אמרות השפר של עומרי שרון, לפיד האור של מי, קוד 99

"חיבוק הדב של אובמה"

 

היה היה דוב. הדוב היה שליטם של חיות היער שדאגו להאכיל אותו. על חלקם הוא הצליח לכפות את דעתו ואילו לחלק האחר ששלט על משאבים ביער הוא ביקש להתחנף. זאת, על אף שהחלק האחר היה חבורה של צבועים ודרבנים  שביקשו להורגו. אותם צבועים ודרבנים ביקשו להשמיד את חיות היער האחרות שהאכילו את הדוב ולהשתלט על משאביהן. הדוב לא היה מספיק חכם כדי לראות שהצבועים והדרבנים מבקשים לפגוע בו ולתפוס את מקומו. במקום זאת, הוא העדיף לפגוע בעצמו בחיות היער העדינות תוך שהוא נותן לחיות היער הרעות להתמוגג מכל רגע בשל טיפשותו.

 

המערכת הפוליטית הבינלאומית רוחשת. לא הכל שקט. בזמן שסין ממשיכה לשלוט בטיבט, המשטר העלאווי בסוריה מבצע סוג של טרנספר לחקלאים סורים ואילו ילדים ממשיכים לעבוד בעבודת כפיים בארצות העולם השלישי מצאו חבר מרעיו של אובמה, בהשראת הנשיא עצמו, קורבן חדש – ישן להתנכל לו. בנימין נתניהו.

נתניהו הלך כברת דרך ארוכה למען ממשל אובמה : נאום בר אילן, ניתוק ליברמן מהמשא ומתן עם הפלסטינים, הקפאת בנייה ורשימת המחוות עד ארוכה. ואולם, בכל פעם שישראל מוותרת לפלסטינים שוב באה הדרישה הבאה. יתר על כן, בפועל, ככל שאובמה לוחץ יותר על נתניהו הפלסטינים נהיו יותר קשוחים. אם נשתמש במשל שלעיל, אי אפשר להשביע את הדוב.

הדוב עוד עלול להתפוצץ מרוב אוכל ולאבד את עצמו לדעת, מה שיגרום אושר לחיות היער הרעות שיגרמו לחיסולו של היער.  אבל הדב עסוק בלחבק חיבוק דב קטלני את חיות היער בנות בריתו.

הדוב הוא אובמה, חיות היער בנות בריתו הן ישראל ואילו חיות היער הרעות הן ציר הרשע : איראן, סוריה, החמאס וחיזבאללה.

מתברר כי נתניהו צריך לחזור למורשת קיר הברזל. מי שלא רוצה בניה יהודית ברמות יקבל בניה יהודית גם בשועפט ואבו דיס.

יש להקים לתחייה את התוכנית הגדולה של עוטף ירושלים ולבנות סביב ירושלים מאתיים וחמישים אלף יחידות דיור. אז, לא יהיה וויכוח על ירושלים.

 

 

"אצל אבא זה לא היה קורה", כאילו דא

 

בראיון מקיף ל"ידיעות אחרונות" אומר עומרי שרון, תוך התייחסות למצב היחסים עם ארצות הברית, כי אצל אבא שלו זה לא היה קורה. נו באמת. האם אבא שלו לא הבעיר את המזרח התיכון יותר פעמים מכל מנהיג אחר בישראל ? האם אנו לא משלמים את מחיר ההתנתקות היום? רק להזכיר לקוראים שלפני ההתנתקות לא שלט החמאס בעזה. לפני ההתנתקות לא היינו צריכים את עופרת יצוקה. שהרי מבצע עופרת יצוקה, שהיה אחד המבצעים המוצדקים של ישראל אי פעם, יצר דה לגיטימציה של ישראל בעולם והוא אחד הגורמים להידרדרות של מערכת היחסים עם ממשל אובמה. ואולם, לעומרי זה לא נוגע.

האם עומרי מתגעגע לכנסת ? האם עומרי ישלח את אחיו להחליף אותו.

 

עומרי, אבא שלך היה מנהיג גדול, גם אם לא תמיד הסכמתי איתו. אך לבוא ולשפוט את מי שנמצא עכשיו בראש ולומר כי אצל אביך זה לא היה קורה, זאת חוצפה.

 

אנחנו זוכרים שאכלת מידו של הראיס בקאלווה…

 

ותחשוב על זה במקום לספר לנו סיפורים.

 

"לפיד האור הגנוז"

לאחר שאביו ז"ל היה שותף לדרכם הנלוזה  של שרון ואולמרט ולאחר שאביו נפל בבחירות אנו עדים לכך שהדוגמן רוצה גם לקחת חלק במשחק הפוליטי. כנראה, שיש כמה כוכבים חדשים ישנים שיתמודדו ברשימה שבראשה הוא יעמוד, או אולי ברשימה אחרת. או אולי שהפרסה של מפלגת המרכז תחזור שנית כאשר לפיד, גלעד שרון ואריה דרעי יקימו לעצמם רשימה ואדלר וארד יריצו עוד תקווה לבנה ויעשו סיבוב על העם כאשר ימכרו לו את האור כפי שעשו בעבר.

ולעזאזל המדינה…

 

ועידה בפתח

בשבוע הקרוב עומד בית המשפט העליון להכריע בנושא הועידה המתקרבת. נראה כי הועידה מגיעה בזמן הכי לא טוב מבחינת נתניהו. את לוח הזמנים קבע כבר בית המשפט והיה והעתירה לא תתקבל בבג"ץ ייווצר מצב שנתניהו מצב יהיה המובל על ידי מפלגתו ולא המוביל. הדבר, למרבה הצער, מעיד כי נתניהו אינו מתפקד ברמה הפוליטית הפנימית.

 

קוד 99, חיים קורפו ויהושע מצא

לקראת כינוס הועידה ניתנת תשומת לב יתרה לזכאי "קוד 99", כלומר, אלו שהתפקדו בעבר, נוצרה להם בעיה עם הוראת הקבע והתחייבות התשלום ואילו אם יסדרו אותה יהיה זכאים לשוב ולהיות חברים בליכוד ואף להצביע למוסדותיו.

ואולם, מתברר כי כאשר מבקשים מאגף המחשב לקבל קובץ של קוד 99 ישנן מספר גרסאות.  ישנה הגרסה הרחבה הניתנת למקורבים ואילו הגרסה המצומצמת ניתנת לאחרים. כך לפחות טוענים מספר פעילים מרכזיים.

הדבר דורש בדיקה.

האם אנו חוזרים לימים של ניהול מוסתר של התנועה? השבוע הזכיר לי בכיר בסניף הליכוד בירושלים תזכורת קטנה :  בתקופה שקורפו היה השליט של סניף ירושלים, דרש יהושע מצא ערב בחירות  ערב בחירות את ספר הבוחרים. קורפו שלח אותו כלעומת שבא.

הלך מצא ותבע בבית הדין לקבל את ספר הבוחרים ובית הדין נתן הוראה שמצא יקבל את ספר הבוחרים. אך כאשר קיבל מצא את ספר הבוחרים ראה כי גזרו ממנו את הכתובות והוא קיבל רשימת שמות בלבד.

כפי הנראה מה שהיה לא השתנה, במקום כתובות גוזרים כמות אלה שבקוד 99.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלקין לא נכשל בירושלים, אלקין הוכשל.

אריק זיו ויזר

לאן נעלם הליכוד/יומן פוליטי מאת :אריק זיו

אריק זיו ויזר

טנגו לשלום של ביבי וציפי

אריק זיו ויזר

בית שמש: דם או הפרדה

אריק זיו ויזר

הרוזן והקצב

נאמן לטיקונים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן