25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
אברהם פריד

חזרה ליום הכיפורים

פריד אברהם כותב מה הוא באמת יום הכיפורים עבורו 

 

 

אלוהים עדי שניסיתי לשכוח את יום הכיפורים הארור ההוא, ולכן כתבתי והתרעתי על המחדלים ההזנחה והאדישות שהמדינה למרות כל הצהרותיה

הבומבסטיות עדיין חוטאת לקשישים חסרי הישע ולנותרים מבין ניצולי השואה אשר בגלל קמצנות חסכנות והשד יודע מה לא נותנים להם את המגיע להם ברוחב לב! ובתקווה שאולי ערב יום הכיפורים יעשו כולם את חשבון הנפש הרצוי והמהיר ביותר לתיקון העיוות!

 

נגד רצוני חזרתי שוב ליום הארור ההוא לפני 41 שנים בו קראו לי ליחידה שלי  כי תוקפים את מדינתנו מכל החזיתות, ההלם שבקריאה ביום ההוא היה קשה ביותר! קשים שבעתיים היו הימים, השבועות והחודשים שלאחר יום הכיפורים ההוא בו נקראתי לעזוב הכול, משפחה, ילדים ועבודה ולעלות לרמת הגולן עם גדוד ההנדסה שלי לעזור ולהציל את המצב שהיה כמעט אסון!

 

ההתעסקות הנפשית הזו שלי ביום הכיפורים גורמת לי שוב לכעוס על מנהיגינו דאז, על מדיניות ה”סמוך” וביטחון היתר שגרם לנו לאבד כמעט את מדינתנו האחת והיחידה!ולבדוק לדרוש ולהתחזק מתוך ידיעה שאין לסמוך אלא רק על עצמינו!

 

הבנתם את זה חובבי השלום בכל מחיר?

אז בואו נהיה חזקים ומאוחדים! אפילו נגד כל האחרים, כי אין לנו בריריה אחרת, בתקווה שנשכח לעד את יום הכיפורים ההוא!

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אנטומיה של טבח

אריק זיו ויזר

שבוע של חגיגות

אלי חזן

הסוכה של ישראל

אריק זיו ויזר

טלפון ראשון מביבי

אלי חזן

אדוני הנשיא, חזור להיות נשיא!

אלי חזן

דלק הלוואה וחיסכון

דילוג לתוכן