19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

חזית איתן מול ראש הממשלה בנושא הועידה

השר מיכאל איתן וח”כ דני דנון יתמודדו מול ראש הממשלה על נשיאות הועידה 

 

ישיבת סיעה מותחת התקיימה היום בצהריים באולם “ירושלים” בכנסת שעה שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע שהתמודד על ראשות ועידת הליכוד והוא מתנגד להחזרת כוח ההצבעה לחברי המרכז. 

השר מיכאל איתן פנה לרה”מ ואמר כי: “לאור המשימות הלאומיות המוטלות על כתפיך לא תוכל לנהל כראוי את ענייני המדינה וגם את ועידת הליכוד. ענייני המדינה קודמים וענייני הליכוד יכולים להתנהל גם על ידי מועמדים אחרים”. השר איתן הזהיר כי: “אם ראש הממשלה יבחר לתפקיד יו”ר הועידה, הוא ינהל אותה באמצעות עוזריו, בשלט רחוק, לא יתקיימו דיונים בסוגיות השונות העומדות להכרעה והועידה תתרוקן מכל תוכן ותהפוך לחותמת גומי.  כיו”ר הנשיאות אאפשר לכל ציר בועידה למצות את זכותו להציע הצעות, לנמקן ולהביאן להכרעה. בבחירת יו”ר הנשיאות יהיו חייבים צירי הועידה להחליט: האם יש להם משקל ציבורי ועמדה בדיון הוגן או שועידת הליכוד תהפוך לכלי ריק לביצוע הנחיות מלמעלה”.

ואילו ח”כ דני דנון, יו”ר ועדת העלייה והקליטה, הודיע זה מכבר על התמודדותו והיום אמר :“לא אאפשר שריונים לברק, לא אתן לליכוד לפזול שמאלה- כנשיא ועידה אייצג את ערכי הליכוד האמיתי, ולא את ערכיהם של מיקי איתן או דן מרידור” אמר דנון. לדבריו, הוא מנהל קמפיין להתמודדתו לתפקיד נשיא ועידת הליכוד מזה מספר חודשים, בכדי לשמור על התנועה בקו הימין האידיאולוגי שלה ולמנוע פזילה שמאלה שתגרום לליכוד לקבל אליו צנחנים משוריינים ולאבד מנדטים בבחירות הכלכליות: “האידיאולוגיה הלאומית היא שמאחדת את התנועה ועלינו לשמור עליה בכל מחיר” אמר דנון.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ ושמחי ישיקו דרך נוספת למניעת תאונות דרכים

אריק זיו ויזר

סלבין יבחן את שנת הלימודים וחופשות התלמידים

אריק זיו ויזר

הנדסת החוק של גדעון סער בועדת שרים לחקיקה

אריק זיו ויזר

השר פלד בחשיפה לשומרון

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין הוביל למעלה מחמישים אלף איש במצעד הגדול בעולם לתמיכה בישראל

אלי חזן

בוגי מגיב להאשמותיו של דיסקין

אלי חזן
דילוג לתוכן