24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

חוטובלי נענתה לקריאת הצעירים

בעקבות פניית תא לביא גלעד באוניברסיטת בר אילן, הבהירה סגנית שר התחבורה ליו”ר התאחדות הסטודנטים כי דרוש ביטוי הולם למגוון הדעות בציבור הישראלי.

 

 

כפי שפרסמנו ביום רביעי, תא לביא גלעד בר אילן הוציא קריאה לחברי הליכוד להתערב בהטיה הפוליטית של התאחדות הסטודנטים הארצית. כזכור, בתחילת השבוע החליטה התאחדות הסטודנטים הארצית להיענות ליוזמת חבר הכנסת חיליק בר, יו”ר השדולה לפתרון הסכסוך הישראלי-פלשתיני ומזכ”ל מפלגת העבודה, להוציא משלחת של כ-200 סטודנטים לרמאללה למפגש בלתי אמצעי עם אבו מאזן. החלטה זו עוררה כעס רב בקרב סטודנטים רבים מן המחנה הלאומי.

חברת הכנסת חוטובלי היא הראשונה מחברי הליכוד שנענית לקריאה. במכתב ששלחה ליו”ר התאחדות הסטודנטים ביקשה להזכיר לרשטיק(אף הוא פעיל מפלגת העבודה) כי היא לא מצאה מבין פעילויות ההתאחדות פעילות הנותנת ביטוי הולם גם לעמדותיו וערכיו של הציבור הלאומי בישראל.

“על פניו נראה כי התאחדות הסטודנטים אינה נותנת ביטוי למגוון הדעות הקיימות בציבור בישראל, אלא מקדמת את עמדות הפוליטית של צד אחד”, כתבה חוטובלי. “על כן, מצופה מהתאחדות הסטודנטים הארצית לתת ביטוי הולם גם לעמדות פוליטיות מימין ולקיים סיורי סטודנטים בהר הבית, במערת המכפלה, קבר רחל – כמקומות בעלי זיקה היסטורית שורשית של העם היהודי בישראל”.

יאיר קלויר, יו”ר התא אומר: “מוטב לה להתאחדות הסטודנטים שתתחיל להתעסק בצרכיהם של הסטודנטים וברווחתם, לא בפתרון הסכסוך הערבי-ישראלי, או במיצוב עמדתם הפוליטית ומקום שלה ושל ראשיה. אני מודה לסגנית שר התחבורה חוטובלי שנענתה לקריאתנו, ומחכה לראות ח”כים נוספים מציגים את עמדתם מול ההטיה הפוליטית של התאחדות הסטודנטים הארצית”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תל חי הפכה למורשת של צעירי הליכוד

אלי חזן

פעילים צעירים בירושלים קיימו ישיבת היערכות

אריאל אילוז

פגיעה באינטיליגנציה – דוידי הרמלין – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

מוביל את תא לביא ירושלים

אלי חזן

למה נכון להצביע לדוד שאין

אלי חזן

ארנס: “אין צורך בלחץ הציבורי בפרשת החייל היורה מחברון. צריך לתת לגורמי החקירה לעבוד”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן