32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
תקשורת

מסלאווי לנתניהו: "דרום העיר הפכה למחנה פליטים"

בעקבות העלייה במקרי האלימות ואוזלת ידה של משטרת ישראל החליטו תושבי השכונות לרכוש ערכות הגנה וגז מדמיע. כמו כן, קראו התושבים לראש הממשלה להכריז על מצב חירום לאומי ולתגבר את כוחות המשטרה. 


חבר מועצת העיר תל אביב שלמה מסלאווי, המשמש יו"ר ועד הפעולה של תושבי שכונות דרום העיר, פנה אתמול לראש הממשלה בנימין נתניהו, בקריאה דחופה לעזור בפתרון המצוקה הגדולה בדרום העיר. לאחר שבשבועות האחרונים חלה עלייה מדאיגה במקרי האלימות, תושבי דרום העיר החליטו לעשות מעשה ולרכוש לתושבי השכונות גז מדמיע. צעד זה הוא ניסיון נואש של תושבי דרום העיר להחזיר ולו במעט את תחושת הביטחון שנעלמה קליל מהתושבים.

 

אחרי הצהרותיה של משטרת ישראל על כך שהיא אינה ערוכה לטפל בפשיעה הגואה, תושבי העיר נושאים עיניהם לראש ממשלת ישראל בתקווה שיעזור להם להשיב את חייהם על כנם. הפשיעה בחלקים אלו של מדינת ישראל הגיעה לממדים מפחידים שדורשים התייחסות לאומית לבעיית המסתננים והפסקת מדיניות עצימת העיניים.

 

מן המכתב: "מקרי אונס, שוד, אלימות והצקות הפכו לשגרה יומיומית ללא שום תגובה מצד הרשויות. המשטרה חוזרת על כך שאינה יכולה להתמודד עם המצב. זהו מצב בלתי אפשרי שמחייב אחת ולתמיד לקיחת אחריות כולל של המדינה.  אנו קוראים לראש הממשלה  להכריז על מצב חירום לאומי, לתגבר את  כוחות המשטרה ולדאוג לאכיפת החוק ולנקוט בכל הצעדים הדחופים המתבקשים ממצב זה".

 

יו"ר ועד הפעולה של תושבי שכונות דרום העיר, שלמה מסלאווי: "אנו נמצאים תחת מתקפה כבדה, מקרי האלימות החוזרים ונשנים מביאים את תושבי השכונות להסתגר בבתיהם מתוך חשש אמיתי לחייהם. זהו מצב שלא ניתן להשלים איתו, דרושה התערבות דחופה של הממשלה ושל העומד בראשה, לאחד את כל הכוחות הנדרשים ולהחזיר את הביטחון לתושבים. אי אפשר לעמוד מהצד ולהשלים עם מקרי האלימות, האונס והרצח שמתרחשים במה שהפכה להיות, החצר האחורית של מדינת ישראל".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מורשת יהודית IN

ח"כ שרן השכל במקום הראשון ב'מדד החירות'

אריאל אילוז

שר התקשורת מקדם הצעת חוק שתאפשר להגביל מראש את הסכום החודשי שישלם המנוי

אריק זיו ויזר

הפגישה הסודית בין שר האוצר לפיד למיליארדר אדלסון

השר אקוניס נפגש עם עובדי רשות השידור ועורר תמיהה בתקשורת

אריאל אילוז

האקרים פלסטינים פרצו לאתר של יולי אדלשטיין

אלי חזן
דילוג לתוכן