26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

חבר הכנסת יריב לוין: מאמין בנתניהו

תמיכה מבית. בחוג בית בהרצליה, שיבח לוין את יכולת המנהיגות של ראש הממשלה נתניהו ותקף את התנהלותן של השותפות הקואלצניות.

 

 

 

 

ח"כ יריב לוין, יו"ר וועדת הכנסת ה-19, פקד היום חוג בית בעיר הרצליה ושם שיבח את מנהיגותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואת החלטתו להקדים את הבחירות לכנסת ה-20. לדבריו, הכנסת ה-19 כמעט ולא תפקדה בגלל העובדה שהסיעות בכנסת לא הצליחו לעבוד בצוותא. "חילוקי הדיעות בתוך הקואליציה היו קשים והמחלוקות היו ערכיות. כל סיעה משכה לכיוון אחר. אני שמח שראש הממשלה נתניהו הוכיח מנהיגות והודיע על הליכה לבחירות כלליות וזה חרף העובדה שהיה מודע לכך שיש לו עוד שלוש שנים בכהונתו. ראש הממשלה יכול היה להמשיך ולכהן כראש הממשלה שלוש שנים נוספות בהרכב הקואליציוני המוזר הזה, אך העדיף ללכת לעם ולבקש את חידוש האימון.

החיבור בין יצחק הרצוג לבין ציפי לבני הוא חיבור הזוי שלא יביא תוצאות. אין ספק שהתקשורת מעניקה רוח גבית היסטרית לחיבור הזה ואינה חודלת מלסקר את בני הזוג החדשים. שלושה חודשים הם זמן רב ולכן הזוגיות הזו תתמסמס. בבחירות הללו שתערכנה בחודש מרס 2015 חובה להצביע "ליכוד". לא לשכוח לצאת מהבית וללכת לקלפיות. חייבים שהליכוד יהיה מספיק גדול כדי שירכיב ממשלה עם מפלגות ציוניות שמייצגות את המדינה היהודית. אל לנו להיות שאננים בבחירות הללו ולכן עלינו לצאת ולהצביע. הממשלה הבאה צריכה להיות ממשלה שאותה מוביל הליכוד בבטחה ושלא נלך לבחירות תוך שנה מאז כינונה. חייבים שלטון שיוכל למשול. בקדנציה האחרונה ראינו ממשלה שלא יכלה לשלוט בגלל שלא היתה עבודת צוות טובה וזה הקרין על הכנסת. אני מאמין בניצחון של הליכוד משום שמצע הליכוד והמנהיג שלו, בנימין נתניהו"

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יואב קיש קורא לדנון להסיר את ההתמודדות

אריק זיו ויזר

פרויקט "פרלמנט ירוק" יוצא לדרך

אריק זיו ויזר

בר מצווה ל- "עוז" בהסתדרות

אריק זיו ויזר

אביבה חזן הפכה להיות מוקד ליכודי

אלי חזן

ע(י)נקי

אלי חזן

הערת אזהרה לליכוד – אלי חזן חושב שהליכוד בדרך להפוך ללא רלוונטי – כל הפרקים עד כה

אלי חזן
דילוג לתוכן