20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

חברי הכנסת של הליכוד נפגשים עם הצעירים

נר שני של חנוכה הפגיש בין מאות צעירי ליכוד, פעילים ומתמודדים חדשים לבין חברי הכנסת מהליכוד.

 

 

 

 

בטקס הדלקת נר שני של חנוכה השתתפו מאות צעירים יחד עם חברי כנסת מהליכוד. הטקס המרכזי התקיים בפאב ברמת החייל. בין שורת הנואמים היה חבר הכנסת יריב לוין שאמר  “גם אני התחלתי כסטודנט בתא של האוניברסיטה העברית. אתם דור העתיד של המפלגה ואתם חשובים למפלגה” חבר הכנסת זאב אלקין התייחס אף הוא לנושא הצעירים ואמר  “אני מאושר הערב לראות ששמועות על מפלגה מזדקנת, התבררו כלא נכונות לחלוטין. יש פה הרבה חבר’ה צעירים ותוססים וזו ההבטחה הבטוחה ביותר של תנועת הליכוד שיש לה לא רק עבר מפואר והווה מפואר,  אלא גם עתיד מפואר”  אופיר אקוניס בחר לצטט את ז’בוטניסקי “בלעדי הנוער לא תיתכן שום תנועה. כאן בשטח אני רואה צעירים שמובילים, צעירים שאכפת להם וזה מעודד. יש עתיד לתנועת הליכוד”


דניאל לוין, יו”ר תא לביא באוניברסיטה הפתוחה ופעיל פוליטי חברתי אמר לליכודניק “היום חברי כנסת מטעם הליכוד כיבדו אותנו בנוכחותם והוכיחו שאכפת להם מצעירי הליכוד. על כוס בירה, הם קראו לנו לפעול, להצביע ולהשפיע. זהו ללא ספק ערב מהנה ומספק ואנ מקווה שרוח זו מייצגת גישה חדשה המשלבת צעירים בעשייה פוליטית אמיתית”


בתוך כך, התקיים היום גם פאנל צעירים של התנועה הליברלית. בפאנל השתתפו, בין היתר, שרן השכל, אמיר אוחנה זוהר טל ואמיר ויזמן. המתמודדים הציגו את עצמם, את האג’דנה ואת הנושאים אותם הם רוצים לקדם מן הממשלה.

 

שרן השכל, אשר מתמודדת על משבצת ‘אישה חדשה’ בחרה להתייחס לנושא הבירוקרטיה “אני מאמינה כי מחובת הממשלה למגר את הבירוקרטיה העצומה הקיימת במשרדי הממשלה. אני מתחייבת לפעול להמרת השירותים במשרדי הממשלה לממוחשבת. בדרך זו תקצר הפרוצדורה ותהליכים ארוכים יקוצרו לידי לחיצת מקש. אלו הנושאים בתיק פלילי יצטרכו להמשיך ולבצע פעולות בדרך הנוכחית עד לבירור מעמדם”

.

באווירת הבחירות יצאו רבים מחברי הכנסת לעורר עניין בקרב הצעירים על מנת למנף את התנועה ולעודד את הפעילים הרבים להמשך העשייה. חברי הכנסת כולם, דיברו על הצורך ברוח צעירה ובשל כך עודדו את הצעירים להציע עצמם להתמודדות ברשימה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בת אל זכריה : “כן היו צעירות באירוע הנשים, והרבה”.

אריק זיו ויזר

צעירים בליכוד : דפוס של ייאוש

אלי חזן

מחזקים את הזיקה לארץ ישראל – צעירי הליכוד וליכוד אנגלוס יצאו לסיור בחברון

אלי חזן

צעירי הליכוד בכנס עם שרת התרבות והספורט לימור לבנת

אריק זיו ויזר

תא לביא – גם באוניברסיטה הפתוחה

אלי חזן

בסימן האנושיות של צעירי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן