24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ועדה מסדרת מי בעד

מאז שנתניהו נבחר , פעילי הליכוד עוברים הדרת השפעה, כך ב 2006  סיפרו להם כי הליכוד יקבל עוד 6 מנדטים אם יבטלו את הכח של המרכז, מ17 מנדטים ל 23 מנדטים, חברי המרכז גילו אחריות והצביעו להורדת הזכות לקבוע מי יהייה חבר כנסת, נתניהו בהסבר שלו הסביר כי ככל שהגוף הבוחר יותר גדול כך איכות הרשימה תהייה טובה יותר.

עכשיו אחרי הבחירות כאשר התגלה כי בשיטה של הבחירות המקדימות יש פגם מכיוון שהיו מצביעים שרובם חובשי הכיפות שהשפיעו על הבחירות בליכוד, ואחר כך הלכו להצביע למפלגה אחרת.

אז במקום להתמודד עם הבעיה מנסים לפתור את זה בחזרה לועדה מסדרת.

גורמים בליכוד הודיעו כי מול הצעת נתניהו לועדה מסדרת ,תוצג הצעה  לועדה מסדרת שתורכב מפעילים מרכזיים, כאשר כמות הפעילים תהייה 10 אחוז מחברי מרכז הליכוד.

כאשר 5 אחוז יבחרו ע”י המרכז, והחמישה האחוז הנוספים יבחרו ע”י הגרלה מקרב חברי המרכז.

 

 

החשיפה של יובל קרני מידיעות אחרונות.

נתניהו שוקל למנות “ועדה מסדרת”, כפי שקיים כיום בחלק גדול מהמפלגות.  (ישראל ביתנו),(יש עתיד), (התנועה),  (קדימה) ואחרים קבעו את הרכב הרשימה לכנסת באמצעות ועדה שכזו. אתמול עלה הנושא לדיון במהלך ישיבת סיעת הליכוד ביתנו בכנסת. השרה לימור לבנת קראה לביטול הפריימריז ואמרה כי “זה פסול מהיסוד שאנשים בעלי אינטרס שאינם מצביעים “מחל” יהיו אלו שיקבעו את הרכב רשימת הליכוד לכנסת”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בסוכה של כץ – דורש עונש מוות לרוצחי משפחת פוגל

אריק זיו ויזר

הבחירות לראשות המפלגה ולרשימה יערכו במקביל

אריק זיו ויזר

מבחן בית שמש של שר הפנים סער

אלי חזן

ליצור שלם מהחלקים

אלי חזן

באר שבע חזקה עם הליכוד

עינר אביב

ממשיכים במאבק לגרש את המסתננים!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן