25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
תמר הר פז

“ונשליכהו באחד הבורות…”

למרבה הבושה ובעיתוי סמוך כל כך ליום הזכרון לחללי צה”ל ולנפגע טרור סרבה המדינה להכיר בבן יוסף לבנת ז”ל, שנרצח בפיגוע בקבר יוסף , לפני כשבועיים, ע”י שוטרים פלסטיניים, בני עוולה, כנפגע טרור.

משמעות הדבר היא שאלמנתו הצעירה וארבעת ילדיהם הקטנים אינם מקבלים כל תמיכה נפשית, או כלכלית כפי שזכאים לקבל משפחותיהם של נפגעי פעולות האיבה.

איזו “מקריות” , באותו המקום שהמדינה הפקירה לפני כעשר שנים את מדחת יוסף ז”ל למותו, היא מפקירה היום את בן יוסף לבנת לניכור ולנשייה.

ושוב אלו אותם אנשים עם אותם טיעונים נפסדים, האנשים שלא רצו לחלץ את מדחת יוסף על אף שיכלו, בטיעון שהשטח נמצא תחת שליטה פלסטינאית ושפינויו מוטל על ג’יבריל רג’וב, הם אותם אנשים שטוענים שבן יוסף אינו נפגע טרור מכיוון שנכנס לקבר יוסף שנמצא בשליטה פלסטינאית.

הרי אפילו אלה שמכירים בהסכם אוסלו, אותו הסכם נלוז שאחראי גם למותו של מדחת יוסף וגם למותו של בן יוסף לבנת, מחוייבים לקבל שלפי הסכם אוסלו ליהודים  יש זכות כניסה לקבר.

נותר רק לדמיין מה היה קורה אילו איזשהו ערבי היה נפגע בגלל שהלך להתפלל במקום קדוש לו, אז מייד היו האנשים האלה זועקים על פגיעה בחופש הדת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

להעלות את גיל הפרישה לנשים

אלי חזן

עו”ד הרפז: “זוכרות” – רעש וצילצולים

אלי חזן

מחזיקים אצבעות לאילה שטגמן

אלי חזן

הסוכנת 000 /מאת תמר הר פז

אריק זיו ויזר

יהודי לא סוקל יהודי /מאת:תמר הר-פז

אריק זיו ויזר

האם ח”כ ציפי חוטובלי כרתה ברית עם ארגוני הנשים השמאלנים

דילוג לתוכן