19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

ה “מטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון” יצא לדרך

במפגש פסגות מרתק ומעניין שנערך בטירת כרמל, הונחה אבן הפינה להקמתו של המטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון שמטרתו תהיה לאגד,לייצג ולמנף את כוחם של כ-10.000 מתוך 30.000 המתפקדים של תנועת הליכוד בצפון. אנשי המטה מדגישים כי ניתן גיבוי מלא לראש ממשלתישראל בנימין נתניהו וצוות השרים והחכים , וכל הפעולות ינוהלו בתיאום מלא עם מוסדות התנועה הרשמיים.

 

 

ביום ראשון ה-21.08.11 נערך בטירת כרמל מפגש פסגה בין נציגים של כ-15 סניפים מהצפון. את המפגש המעניין והחדשני, יזמו מספר בכירים מהסניפים בצפון. ביניהם אפשר למצוא את פרי כהן, מס’ 2 בסניף הליכוד בטירת כרמל. שוקי אוחנה, חבר מועצת העיר צפת ויו”ר סיעת הליכוד באותה העיר.ויטלי חייקין מסניף הליכוד חיפה,חבר בכיר בסניף וסגן יו”ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה לשעבר.עו”ד אלון סיסו, חבר מועצת העיר קריית ים ויו”ר הנהלת סניף הליכוד באותה העיר , פסח זינגר, פעיל וותיק ומוכר מסניף הליכוד בכרמיאל ועוד…

בפגישה שנערכה בקפה “סוויט” בטירת כרמל, הועלו טענות קשות שגובו בנתונים כתובים כנגד הקיפוח שממנו סובלים תושבי הפריפריה בצפון. “לא עוד!!!” אמר פרי כהן בפני המתכנסים. “אנחנו נאחד את הכוח שלנו ונהפוך את הקערה על פיה. אני מתחייב בשם הקבוצה המכובדת הזאת, לעשות סוף לשיטת “ההפרד ומשול” של השלטון המרכזי שהייתה נהוגה עד היום ביחס לפריפריה בצפון” אמר פרי בלהט והוסיף: “לא יכול להיות מצב שבו תושבי הפריפריה בצפון ומתפקדיהם המהווים סך של 30% מסך המתפקדים של הליכוד מקבלים בקושי 10% מהתקציב הממשלתי ועוד פחות מכך סיכם פרי כהן. “חובה על כולנו לאחד את הכוח המשותף לכדי אגרוף ברזל” אמר שוקי אוחנה שהמשיך בקו הלוחמני של פרי כהן והוסיף: 10.000 מתפקדים הם כוח אדיר וביחד נוכל לשנות נורמות ישנות שגורמות עוול לציבור שלם שגר בפריפריה.אני שמח שהצלחנו לקבץ יחד סניפים רבים בצפון המורכבים מאנשים איכותיים ובעלי עוצמה רבה, איש איש בסניפו- מלאכת ההרכבה לא הייתה פשוטה ” סיכם שוקי .” איחוד של קבוצה כה גדולה בצפון מהווה את אחד ממוקדי הכח במפלגה כיום” ציין ויטלי חייקין.

בסיכום המפגש שאופיין בעיקר באיכות האנשים שנכחו בו וביניהם עו”ד אסף אלעזר ועו”ד לירון כהן מטירת כרמל. רועי שחם מסניף חיפה, יו”ר אגודת הסטודנטים במכללת נתניה לשעבר. עו”ד כפיר אימברמן מסניף חיפה, בוגר תואר שני במשפטים ומנהל עסקים. ניסים ואטורי מרמת הגולן, רמי מחול מפקיעין ונציגים נוספים.יש לציין כי בצפון רשומים כ-30,000 מתפקדים ומטרת הקבוצה תהיה לאחד את כולם לכוח משותף. לראשונה בתולדות הליכוד התאחדה קבוצה מהגבולות הקיצונים ביותר בצפון : מטירת כרמל-חיפה ועד לרמת הגולן וקרית שמונה. עם חברי הקבוצה נמנים בנוסף, יוסי כהן מסניף יוקנעם, גיא בוסקילה מסניף קרית אתא, , אבי קורקוס מסניף נהריה, , אלי בן דיין ויוליאנה אליעזר מסניף חיפה, ברוך וייס ויואל אילוק מסניף צפת, ואישים בולטים בתנועה ממעלות, טבריה ,קרית שמונה, סגו’ר, רמה, מרר ועוד. הוחלט על הקמת וועד נבחר שייצג את כלל הסניפים אל מול השלטון המרכזי.אנשי המטה מדגישים כי ניתן גיבוי מלא לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו וצוות השרים והחכ”ים, וכל הפעולות ינוהלו בתיאום מלא עם מוסדות התנועה הרשמיים. כמו כן הוחלט כי במהלך חודש ספטמבר יערך מפגש נוסף בעיר צפת שאותו יארח שוקי אוחנה.




אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דנון:”לא יהיו שריונים בליכוד לשום אדם משום מפלגה”

אלי חזן

יואב רפאל יועצו של שר התקשורת משה כחלון

אריק זיו ויזר

המרדף אחר אחדות /מאת:אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

דני דנון, ח”כ מטעם הליכוד בכנסת ה – 18: “צריך לתת לקדימה להתפרק באופוזיציה”

אריק זיו ויזר

רוב של חילונים במפגש המטה החרדי בליכוד

אלי חזן

חדרה במבחן בזגלו

משה איפרגן
דילוג לתוכן