23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

התרוממות רוח בהרמת כוסית לחג במושב זיתן

ליכודניקים רבים השתתפו בכנס להרמת כוסית לחג החירות שנערך בחצר בית הכנסת בושאייף במושב זיתן. את הכנס המרשים ארגנו יואב דבוש ושלומי גבאי מ”פורום מדברים מהשטח”, יחד עם גבי קדוש.

את הכנס כיבדו בנוכחותם גם השר דן מרידור,השר יולי אדלשטיין,השרה לימור לבנת,השר יוסי פלד,סגנית השר גילה גמליאל,סגן השר איוב קרא,ח”כ אופיר אקוניס,ח”כ כרמל שאמה,ח”כ זאב אלקין,ח”כ יריב לוין,ח”כ ציון פיניאן,אלוף במילואים עוזי דיין,והשכן יואב רפאל.

 

כל הנואמים והמברכים חיזקו את ידי ראש הממשלה בניהול המאבק על הבניה בירושלים, שהוא מנהל בימים אלה בוושינגטון. השר אדלשטיין קרא לחדש את הבניה מיד בכל חלקי ארץ ישראל, לרבות ירושלים ולרבות המקומות שבהם הוקפאה הבניה. כרמל שאמה אמר “כל אחד מאיתנו צריך לברך ברכת הגומל על שראש הממשלה הציג עמדה של יהודי גאה, ודיבר בגאון ובהדר ביתרי על היסטוריה יהודית בת שלשת אלפי שנים בירושלים”. שאמה הישווה את הגישה המנצחת שהציג ראש הממשלה בועידת איפאק, לעומת הנאום המתרפס והתבוסתני שנשאה ציפי ליבני מעל אותה במה. זאב אלקין דיבר על הדגל של התיישבות בכל חלקי ארץ ישראל ועל הדגל החברתי. “אם נלך עם שני הדגלים האלה -החברתי וההתיישבותי- העם יהיה איתנו” סיכם אלקין. אופיר אקוניס ציין שירושלים היא “הלב של העם היהודי”, ושנעשים נסיונות לקרוע ולקחת לנו את הלב. הוא הזכיר את הפסוק המסיים את ההגדה של פסח “לשנה הבאה בירושלים הבניה”. בכל הדורות שמים את הדגש על המילה “ירושלים” בפסוק הזה, ואילו בשנה זו מציע אקוניס לשים את הדגש על המילה “הבנויה”.

גם יריב לוין וציון פיניאן ועוזי דיין חיזקו את ידי ראש הממשלה בדברי ברכתם. למירב מחיאות הכפיים זכתה חברת הכנסת גילה גמליאל, שבדבריה הציגה את ההישג הגדול שלה להעניק שנת לימוד אקדמאית חינם לכל חייל משוחרר ולכל בוגר שירות לאומי במכללות ובאוניברסיטאות שבפריפריה. היא גילתה שהצעתה זו אושרה בממשלה, ותופעל כבר בשנת הלימודים הקרובה.

גם ראש עירית נצרת עילית, שמעון גפסו, הוזמן למיקרופון לשאת ברכה. לפני עלייתו לבימה הוא זכה לאהדה וחיבוקים על שובו “הביתה”. שמעון מוכר מזה שנים כאחד מחברי המרכז הבולטים והפעילים ביותר. אך לפני כשנה הוא פרש מהליכוד והצטרף למפלגת ישראל-ביתנו, בעקבות פטרונו לשעבר עוזי לנדאו. כעת עם חזרתו אלינו לליכוד הוא זוכה לגילויי חיבה ושמחה.

קצת העיבה על הערב ידיעה מקניטה שפורסמה בעיתון “ידיעות אחרונות” באותו בוקר על היבט פוליטי קטנוני של השתתפות יועץ ראש הממשלה, גבי קדוש, בכנס זה. בין החברים בקהל נפוצה שמועה שהדבקת הפאן הפוליטי המצומצם לארוע החגיגי הזה, היא שגרמה לשרים כחלון,  לא להופיע בכנס. זאת למרות ששמם מתנוסס על ההזמנה, ויואב דבוש אומר לנו שהם אישרו טלפונית את השתתפותם. חבל, ובכל זאת זה היה ערב חגיגי ומוצלח גם בלעדיהם.

מוקדם יותר באותו ערב התקיים גם במצודת זאב טכס הרמת כוסית לחג עם שר החינוך גדעון סער. את הכנס ארגנו סניף תל אביב מרכז, אך השתתפו גם חברים מסניפים אחרים של הליכוד. גדעון סער הציג את משנתו מדיניות לשיפור החינוך, את הישגיו עד כה, ואת תוכניותיו לשנה הקרובה בתפקיד שר החינוך.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שבתאי צור קורא לאשקלונים להתלכד תחת מנהיגותו מאת:אלי ונונו

אריק זיו ויזר

העברת החוק הנורווגי במהירות האפשרית על מנת לייצר יציבות שלטונית

תוכנית ירושלים-רבתי בכנס בית”ר / מאת: תומר זילבר

אריק זיו ויזר

חברי ליכוד מרעננה ממשיכים בעשייה

אלי חזן

המימונה אצל קטי שטרית. כתב וצילם:דודו חיים

אריק זיו ויזר

מרכז הליכוד במרכז ההתיישבות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן