19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

התבטאותו של במאי עג’מי תדון במליאה בעקבות בקשתו של סגן יו”ר הכנסת ח”כ כרמל שאמה

ח”כ שאמה:”בכוונתי ליזום הצעת חוק שכל המבקש מימון ציבורי יצהיר על נאמנותו למדינת ישראל, כספי המדינה מיועדים לעידוד יצירה ולא לעידוד הסתה, ציר הרשע גדל היום באולפנים במסווה של יצירה וממומן ע”י כל אחד מאיתנו”

היום יום ב’ 8.3.2010 נשיאות הכנסת אישרה את ההצעה לסדר הדחופה של סגן יו”ר הכנסת ח”כ כרמל שאמה לקיים דיון במליאה בנושא:”עלייה בתופעת האנטי ציונות בקרב ערבי ישראל”, המליאה תקיים דיון ביום ד’ הקרוב.
ח”כ שאמה:”בתקופה האחרונה אנו עדים לתופעה האנטי ציונית ההולכת וגוברת בקרב ערבי ישראל. לדוגמא: בעלי מסעדת “אזאד” בשכונת הדר בחיפה המסרבים להתיר לחיילים לובשי מדים להיכנס למסעדה וכן התבטאויותיו המקוממות של סכנדר קובטי, במאי הסרט “עג’מי” כי הוא אינו מייצג את ישראל.”
עוד ציין ח”כ שאמה כי מי שלא לייצג את מדינת ישראל מדינת ישראל מעדיפה שלא ייצג אותה. רק מדינה לא שפויה חסרת כבוד ודרך תסכים לממן בכספי ציבור גייס חמישי בתוכה.אם עד היום חשבנו שהגיס החמישי מוגבל למסגדים הקיצוניים וממומן ע”י ציר הרשע.מסתבר לנו היום שהוא גדל גם באולפנים ומומן בכספי כל אחד מאיתנו”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ יריב לוין מברך על עמידתו האיתנה של ראש הממשלה אל מול האמריקאים

אריק זיו ויזר

האיזון הכלכלי תמריץ לשלום אזורי.

אריק זיו ויזר

שיחת הטלפון המרגשת ליו”ר הכנסת

אלי חזן

דנון עתר לבג”צ נגד העברת כספים לבשארה / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

מה גרם מופז לשר החינוך לעשות?

אלי חזן

תרעומת של ח”כים על נציגי הליכוד בועדת שרים לחקיקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן