32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

השר פלד נפגש עם ראשי סניף הליכוד בבית שמש/מאת:משה ספיבק

השר יוסי פלד ביקר השבוע בבית שמש. השר פלד שירת שנים ארוכות בצה"ל ופרש בשנת 1991 בדרגת אלוף כשבתפקידו האחרון שימש כאלוף פיקוד הצפון. כאשר מיד אחרי המלחמה בלבנון, הודיע על הצטרפותו לליכוד והתמודד על מקום ברשימה ודורג במקום ה-15 (304 קולות בבית שמש). עם הרכבת הממשלה מונה לשר במשרד ראש הממשלה. השר פלד, בביקור שנערך בביתה של קטי שטרית, קיבל סקירה על הנעשה בליכוד בעיר בשנה האחרונה- ההפסד בבחירות המוניציפאליות, ההישג של קטי בפריימריז והדירוג של הליכוד במקום הראשון בבית שמש בבחירות האחרונות לכנסת. הנוכחים העלו טענות הנוגעות הן במישור המקומי והן במישור הארצי. לדברי הנוכחים, הממשלה מצטיירת מאוד לא טובה במאה הימים הראשונים לקיומה, כי שבא לידי ביטוי במקרה של המע"מ על הפירות והירקות, על התחושה כי דווקא שלטון הליכוד, זה שמבוסס על הצבעות הפריפריה, הוא זה שפוגע בחלשים וכן במקרים נוספים.
נושא נוסף שהועלה הוא הנתק בין הנהגת התנועה ובין השטח. השר פלד אכן הצדיק תחושות אלו: "אני מסייר המון בסניפים ואלו התחושות שאני מקבל ואסור שזה יקרה. הפעילים שלנו הם לא כוס חד פעמית שמשתמשים וזורקים, אלא כוס מפורצלן שעליו יש לשמור היטב. יש לצערי בעלי תפקידים, שהעוזרים שלהם קובעים לאלו שיחות השר יענה ואיפה יסייר ואיפה לא. השרים צריכים לקבוע".
השר התרשם מאווירת האחדות השוררת בסניף ומההתעוררות שחלה לאחרונה בעיקר בקרב הצעירים. חברי הסניף טענו כי יש לסייע יותר בתחזוקת הסניף על מנת שמפגשים יתקיימו בסניף ולא בבתים פרטיים ובכך לחזק את הסניף ואת מעמדו כמקום פעיל לא רק בתקופות של בחירות.
השר שמע גם סיקרה על הנושא המקומי הבוער- רמה ג'. שלום אדרי: "העיר במגמת התחרדות ומבלי להמעיט מאשמת ההנהגה המקומית, האשמה גם רובצת לפתחן של ממשלות ישראל, שאפשרו למגמה זו להתפרץ במהירות מבלי לפתור את הבעיות הקיימות. יש רושם שכאילו שרי הליכוד וש"ס עשו לנו קומבינה מאחורי הגב ומכרו לנו את העיר. אני מצפה לשיתוף פעולה אחר בין שרי הליכוד וש"ס, בעיקר כשהשלטון בבית שמש עכשיו בידי ש"ס וננקטות כל הפעולות על מנת להצר את צעדיהם של עובדי עירייה מהליכוד. אני מצפה ממך, כבוד השר, שיחד עם חבריך, תעמוד מול שרי ש"ס ותבהיר להם, שפגיעה בחבר ליכוד בבית שמש כמוה כפגיעה בך. אנו, הפעילים, מהווים את מקור הכוח שלכם".
בסיכום המפגש, הביע השר פלד לבוא ולבקר שוב בעיר בית שמש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרלמנט עוטף צפון נפגשים

אריק זיו ויזר

אילן כהן: "לקרוא רחוב על שמו של רא"ל שחק ברעננה"

אלי חזן

פייגלין: מי שמאמין לא מפחד

אריק זיו ויזר

אלעד ומזל מרון מבקשים להודות לחברים ולחברות בתנועה

אלי חזן

למי יש אינטרס לפגוע בליכוד?

אריק זיו ויזר

הפורום הלאומי בליכוד/ בגדי המלך החדשים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן