20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

השר להגנת הסביבה קורא לציבור החרדי לדרוש מהנהגתו לא רק הקצאות בנייה לשכונות ויישובים לחרדים אלא, לדרוש כי אלו יהיו 'יישובים ירוקים'.

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן נשא את הדברים  בכנס ארגון 'חרדים לסביבה' בנושא  'תכנון ובנייה ירוקה במגזר החרדי" שהתקיים ב (ב') בקמפוס החרדי של הקריה האקדמאית קריית אונו.

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן :"הגידול הטבעי הגבוה במגזר החרדי מביא לכך שגם הדרישה לבניה חדשה נוספת הינה גבוהה מהממוצע בישראל. זהו אתגר גדול, אבל אפשר גם להביט עליו כעל הזדמנות אדירה לסייע לציבור החרדי לשדרג את איכות חייו בעזרת קידום בנייה ירוקה. מי שחי בדירה ובשכונה שתוכננה מראש כידידותית לסביבה, יחסוך כסף רב בהוצאותיו השוטפות ויהנה מאיכות חיים טובה יותר."

 

השר ארדן הודיע כי יפגש בזמן הקרוב עם שר השיכון, אריאל אטיאס ועם חברי הכנסת החרדים בניסיון לקדם החלטה ולפיה ראשי הערים החרדים ונציגי הציבור ידרשו מקבלנים הבונים לציבור החרדי לעמוד במפרט 'בנייה ירוקה'.

 

 

לדברי השר ארדן, האחוז הגבוה של צעירים מתחת לגיל 15 במגזר החרדי  (פי 2 מחלקם באוכלוסיה החילונית), מחייב תכנון נרחב של שטחים ציבוריים פתוחים. ארדן :" היום כשאנו רוצים שילדינו לא יהיו רק סגורים בבית אלא גם יצאו למרחב הציבורי, יפגשו חברים ויחושו את הטבע – תכנון השטחים הציבוריים והפתוחים חשוב בדיוק כמו תכנון הדירה ולקהילה החרדית הדברים נכונים על אחת כמה וכמה".

 

 

השר ארדן הודיע כי משרדו מוביל בימים אלו את נושא הבנייה הירוקה בישראל, ומקדם את הנושא אשר עד כה היה פזור בין מספר רב של משרדי .המשרד להגנת הסביבה הכין  תוכנית לאומית לקידום בנייה ירוקה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לזכור ולא לשכוח

אריק זיו ויזר

צעירים בליכוד חושבים ז'בוטינסקי

אריק זיו ויזר

הרמת כוסית בסניף הליכוד בכפר סבא

אריק זיו ויזר

הזמנה:פורום הליכוד הלאומי

אריק זיו ויזר

הזמנה:תנועת ביתר מזמינה אותך לטכס סיום קורס מנהיגות

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה ושר החינוך בטקס הפרוייקט הלאומי של יהודי אתיופיה במרכז מורשת בגין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן