24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השר כץ מעמיד במקום את רשות החברות

שר התחבורה כתב בעמוד הפייסבוק שלו : “שמעתי שמנהל רשות החברות רוצה לנהל את נמל אשדוד. זה לא יקרה – אני השר הממונה” שר התחבורה, ישראל כ”ץ, התייחס בעמוד הפייסבוק שלו להתקדמות הרפורמה שהוא מוביל בנמלי הים:


“הרפורמה בנמלים מתקדמת בצעדי ענק. אתמול ניגשו 4 חברות בינלאומיות גדולות למכרז להפעלת שני הנמלים החדשים שיבנו באשדוד ובחיפה. יש כאן הבעת אמון גדולה במדינת ישראל ובתהליך. במקביל נשדרג גם את הנמלים הקיימים ותתפתח תחרות שתוביל להוזלת יוקר המחייה ולהפיכת ישראל למרכז עולמי של סחר ותובלה ימית. אני מתכוון להמשיך ולהוביל את התהליך במהירות עד להשלמתו בשיתוף ובגיבוי ראש הממשלה כפי שעשיתי בשנים האחרונות.


לצערי יש גורמים בדרג הפקידותי שעדיין לא הפנימו את השינוי. שמעתי שמנהל רשות החברות רוצה להדיח את הנהלת נמל אשדוד, למנוע בחירת מנכ״ל ולנהל את הנמל במקומם. זה לא יקרה, אני השר הממונה. בפעם האחרונה שהוא ניסה לנהל חברה זה ניגמר בפשיטת רגל ובאבדן 80 מיליון ש״ח למשקיעים”.


לעמוד הפייסבוק של שר התחבורה:

https://www.facebook.com/katzisraellikud



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הנדסת החוק של גדעון סער בועדת שרים לחקיקה

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין מביע שאט נפש מהפיגוע בבולגריה

אלי חזן

נתניהו רוצה את 14 באוגוסט בחירות

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין לראש-הממשל​ה: “קיים לאלתר דיון במסקנות דו”ח אדמונד לוי”!

אלי חזן

עוד חילופים בלשכת שר הפנים

אלי חזן

שר האוצר שטייניץ בכנס קרן המטבע הבינלאומי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן