22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

השר הפופולארי : יעלון

סקר של פאנל פוליטיקס לעיתון סופהשבוע מראה בבירור שיעלון עולה לקדמת הבמה על חשבונם של סער וארדן

 

עד כמה סקרים בתחילת קדנצה משמעותיים זוהי שאלה מצוינת. התשובה אליה לא ברורה אבל אין ספק שהיא נותנת קריאת כיוון שיכול להשתנות. לפיכך, מאוד מעניין מתוך הליכוד להביט בסקר שנעשה על ידי חברת "פאנל פוליטיקס" עבור עיתון "סופהשבוע". 

 

על פי הסקר השר הפופלארי ביותר בקרב הציבור הוא שר הביטחון משה (בוגי) יעלון. לאחרונה נשמעה ביקורת על יעלון מקרב גורמי ההתיישבות בתוך הליכוד אולם לפחות על פי הסקר הוא פופלארי לא רק בציבור, שעה שזכה לציון הגבוה ביותר, אלא גם שהוא זכה לציון הגבוה ביותר בקרב מצביעי ליכוד שהשתתפו בסקר. 

 

השרים סער וארדן שסיימו במקומות הראשונים בפעם השנייה ברציפות בפריימריז של הליכוד משתרכים מאחורי יעלון במקומות השניים והשלישיים. 

 

בסקר עצמו השר שקיבל את הניקוד השני הגבוה ביותר הוא שר החינוך שי פירון. ראוי לציין כי הסקר נערך זמן קצר לאחר ההכרזה על קיצור החופש הגדול. אין תימה כי האחרון ברשימה הוא שר האוצר יאיר לפיד. 

 

המועמד המתאים ביותר לראשות הממשלה, ועל כך אין עוררין, הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו שזוכה לתמיכה של 37%. אחריו השרה ציפי לבני עם 8% ואילו ליברמן רק עם 2%. המנהיג החדש של מפלגת העבודה, בוז'י הרצוג זוכה ב – 6% ואילו בקרב התחרות בין האחים מוביל בנט עם 6% על פני לפיד עם 3%.

 

לסקר המלא לחצו כאן  

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השקד פורח בגלובס

חבטות או לא להיות? שטייניץ נגד כחלון, כחלון נגד שטייניץ

אלי חזן

גודי על פייגלין

אריק זיו ויזר

סקר נוסף : בוגי מוביל

אלי חזן

"שיחזור לרוסיה שם מקומו"

אלי חזן

פוליטיקאית שאינה מושלמת, טאק

אלי חזן
דילוג לתוכן