32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

השרה לענייני תשומת לב

מה מניע את השרה גמליאל להתנגשות עם בכירי מפלגתה?

 

 

 
לא מעט הרימו גבה לנוכח הדברים האחרונים שאמרה השרה גילה גמליאל לגבי פעילות משרד התרבות והשרה רגב העומדת בראשו. גורם במשרד התרבות מסר כי אין מאחורי הדברים של גמליאל היגיון ושהפעולות הנ"ל הן לא יותר מאשר "ניסיון לקבל מעט אור זרקורים". ייאמר לזכותה של השרה גמליאל כי היא לפחות עקבית בנושא ואחת לכמה שנים היא מזכירה לנו שלא תמיד צריכה להיות אידיאולוגיה, לפעמים מספיק בקנטרנות לשמה.

אין זו הפעם הראשונה שגמליאל משתלחת בנשות מפלגתה: כבר בשנת 2004 בעת שגילתה כי חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי זוכה לשבחים על קידום הצעת חוק שתיטיב עם ציבור הסטודנטים, התפרצה גמליאל על תומכי הצעת החוק ובראשם על השרה לימור לבנת על שתמכה בהצעה ואף איימה על השרה: "אני אגמור אותך".

2004

לפני שנתיים בשנת 2013 התפרצה שוב לדברי לבנת בעת דיון שקיימה אז השרה לבנת בועדת החינוך, התרבות והספורט ובמקום לתמוך בעמדת השרה, הביכה גמליאל את לבנת ואמרה: "את לא עושה את עבודתך כשרה ואת מתישה את כולנו".

2013

 

חוסר הממלכתיות של גמליאל לא נגמר שם ובין לבין הגיעו טענות מחברי המפלגה על פגיעה באחדות המפלגה בעקבות משחקי אגו.

לאחרונה נזכרה שוב שמה של גמליאל בהקשר נושא מרכזי יותר: מאבקה של השרה רגב כנגד אמנים המבצעים דה-לגיטימציה למדינת ישראל ובו בזמן מבקשים את מימון המדינה. גם כאן, בנושא שהוא כמעט קונצנזוס בליכוד ובמפלגות ימין נוספות, הביעה גמליאל התנערות מפעולותיה של רגב והוסיפה להתראיין בנושא בתקשורת.

2015

לאחר שנגמרה סאגת מרכז הליכוד, חשבו חברי המפלגה כי זה הזמן לשים את המחלוקות מאחור ולהשאר מאוחדים ומלוכדים אך כנראה שהשרה החדשה חושבת אחרת ומזינה את התקשורת שגם ככה משחרת לטרף, בתחמושת כנגד הליכוד. גמליאל נכון להיום מוצאת את עצמה לבד במערכה וללא חברי מפלגה התומכים בעמדותיה (לפחות לא באופן רשמי וגלוי) ובכך מעלה תמיהות אצל חברי התנועה שבחרו בה בפריימריז. בראיון ל"ליכודניק" אמר מאיר, חבר מרכז: "שתצטרף ל'בצלם' או ל'שוברים שתיקה' אם כל כך בא לה לראות תכנים המשחירים את חיילי צה"ל. יושבת משפחת תמם, משפחה שכולה והמומה מכך שמי שחטף את בנם, עינה אותו ורצח אותו צריך לקבל את כספי משלם המיסים. תמכתי בה בפריימריז אבל לא ידעתי שזה מה שאקבל בחזרה". מלשכת השרה גמליאל לא נמסרה תגובה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מקרה הבוחן של סער

אריק זיו

ברקת מניה בטוחה

סקר ליכודניק : חוטובלי ראשונה

יום הולדת לאיילת גלילי – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

הדור הצעיר היה הראשון לזהות את פוטנציאל השייכות של אמסלם לליכוד

אלי חזן

מי כאן הפרוטקציונר ומי כאן הנפוטיסט?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן