25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

השרה לבנת : “דו”ח אדמונד לוי פורץ דרך”

שרת התרבות והספורט לימור לבנת וצוות משרדה ערכו היום סיור מקצועי ביישובי המועצה האזורית שומרון.

 

ראש המועצה גרשון מסיקה הפתיע את השרה כשהציג בפניה מתחם בגבעת שלם שבו מתכננת המועצה להקים את “מצפור בניו” להנצחת בן יוסף לבנת ז”ל- אחיינה של השרה שנרצח על ידי שוטרים פלסטינים במתחם קבר יוסף בשכם.

ראש המועצה גרשון מסיקה: “אין ראוי להנצחה מבן יוסף לבנת, שסייר וטייל בנופי השומרון ושנרצח ע”י מחבלי המשטרה הפלשתינית”

תוכניות הפארק מצפור בניו”, כפי שהוצגו היום לשרה, אמור לקום למרגלות היישוב אלון מורה ולכלול תצפית לעבר שכם שתשמש את כוחות הביטחון. את הקמתו יזמה קבוצת חברים של בן יוסף ז”ל בסיוע המועצה האזורית שומרון ובשיתוף רשות הטבע והגנים. הפארק צפוי להתפרס על פני כ-1000 מ”ר ועלות הקמתו מוערכת בכ-600 אלף שקל.

 

השרה לבנת התרגשה מאוד בזמן שהתוכניות להקמת הפארק הוצגו בפניה בנקודת התצפית: ״ישר כוח גדול לכם החברים של בניו שיזמתם את הפרויקט ולראש המועצה גרשון מסיקה על העזרה והתמיכה הגדולה בפרויקט. זה נראה פרויקט  הנצחה מדהים שתואם את שמחת החיים של בניו ואופיו״.

 

לאחר מכן קיימה השרה ישיבת עבודה ביצהר וערכה סיור ביישוב ‘עץ אפרים’, וכן חדר וביישוב ‘שערי תקווה’.

השרה לבנת שיזמה את הקמת צוות המאחזים מול ראש הממשלה התייחסה בביקורה לדו״ח אדמונד לוי: “זהו דוח חשוב פורץ דרך שאני מאמינה שצריך עכשיו להיות סולל דרך להסדרת יישובים ושכונות ביהודה ושומרון שנטענו לגביהם בעבר טענות שונות, אף שתושביהם התיישבו בהם בשליחות הממשלות ומתוך אהבת ארץ ישראל. אני סבורה שיזמה את הקמת צוות המאחזים מול ראש הממשלה התייחסה בביקורה בשומרון לדו״ח אדמונד לוי: “זהו דוח חשוב פורץ דרך שאני מאמינה שצריך עכשיו להיות סולל דרך להסדרת יישובים ושכונות ביהודה ושומרון שנטענו לגביהם בעבר טענות שונות, אף שתושביהם התיישבו בהם בשליחות הממשלות ומתוך אהבת ארץ ישראל. אני סבורה שעלינו ממשלת ישראל לאמץ את ממצאי הדו”ח של ועדת אדמונד לוי ולגנוז אחת ולתמיד את הדו”ח של טליה ששון שהוא דו”ח מוטה פוליטית שגרם עוול רב להתיישבות היהודית ביהודה ושומרון״.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה: “אין ראוי להנצחה מבן יוסף לבנת, שסייר וטייל בנופי השומרון ושנרצח ע”י מחבלי המשטרה הפלשתינית, אין יותר מתאים מפארק ירוק בארץ התנ”ך וממצפור לזכרו הצופה על קבר יוסף והרי גריזים ועיבל – ערש הולדת עם ישראל. אנו נמשיך לבנות את ארץ ישראל, להתיישב בה: בשומרון כמו בכל מקום אחר. למען העם כהיהודי כולו, למען הנופלים ולמען הדורות הבאים”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הרפורמה לאזרחים הוותיקים יוצאת לדרך

אלי חזן

חנכו פארק כושר ציבורי

אריק זיו ויזר

השר סער בלונדון: “לחסום המהלך הפלסטיני החד צדדי”

אריק זיו ויזר

בוגי : ההסתה ברשות הפלשתינית מעידה על מצב עגום

אלי חזן

התרגשות – אורחת בישראל : המתעמלת אלי רייזמן

אלי חזן

השלום הבטוח של הנגב והגליל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן