33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ כללי

השכל עבור ההתיישבות בשומרון

ח”כ שרן השכל הוציאה מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בבקשה לאשר בפתח השנה העברית החדשה תכניות בנייה בהתיישבות יהודה ושומרון ובחברון בפרט.

בלשון המכתב פירטה ח”כ השכל: “בניה בחברון היא הביטוי המובהק ביותר של זכותנו על ארץ אבותינו, היא מימוש ההחלטה אותה קיבלה הממשלה בראשותך לפני 20 שנה “לפעול לביסוסו של הישוב היהודי בחברון” והיא המינימום ההכרחי שממשלת ישראל יכולה לעשות למען המתיישבים העומדים בחזית קשה זו ושומרים עבור כולנו על קברי אבות.”

ח”כ השכל הוסיפה: “חיזוק וטיפוח ההתיישבות ביהודה ושומרון וחברון בפרט, היא בעלת חשיבות עליונה. אפעל בנחישות על מנת שנזכה לראות בשנה הקרובה את שגשוגו ופריחתו של היישוב היהודי בחברון, עיר אבותינו, וכל שטחי ישראל”.

על המכתב חתמו 9 ח”כים נוספים: שולי מועלם, מוטי יוגב, אברהם נגוסה, רוברט אילטוב, אמיר אוחנה, בצלאל סמוטריץ, יהודה גליק, יואב קיש ומיקי מכלוף זוהר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סמימיאן דרש בישראל היום : המחדלים האמיתיים מול איראן

לימור סמימיאן דרש

דוד אנקווה חבר הנהלת הליכוד העולמי וחבר מרכז

אריק זיו ויזר

שמרו את הסליק

אלי חזן

שפי פז נגד חיה מנע

מערכת ליכודניק

במועצה האזורית שומרון נערכים לקליטת אלפי מפונים מאזורי האש בצפון

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערו של חברנו יוסי כוכבי

עינר אביב
דילוג לתוכן