26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

השדולה לרפורמה באונר"א

ח״כ שרן השכל, חברת ועדת חוץ וביטחון, ערכה הערב דיון בשדולה שהקימה למען רפורמה בארגון אונר״א, סוכנות הפליטים הפלסטינים של האו״ם, בנושא: איומים אסטרטגיים וביטחוניים עקב פעילות הארגון, במעמד סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי, סגן שר במשרד ראש הממשלה ח"כ מייקל אורן, ח"כ יהודה גליק, ח"כ אמיר אוחנה, אוליבר בל שגריר בלגיה בישראל, מאונג מאונג לין שגריר מיאנמר בישראל, ליזת ואן דומן משגרירות אנגולה, מארק נורדברג, מזכיר שגרירות ארה"ב בישראל ועוד.

אונר"א הוא ארגון הפועל בחסות באו"ם ובמימון מדינות העולם ובמקום למלא את תפקידו במציאת פתרון לבעיית הפליטים הפלסטינים, אונר"א משמש כמגן לפעולות טרור, מזרים כספים לטרור, מעסיק פעילי חמאס כאנשי חינוך ומטה, מחביא מצבורי נשק ומנהרות טרור במוסדותיו ומחנך להסתה ואלימות נגד ישראל. כך למשל מופיע בספר לימוד ילדים של אונר"א המשפט- "אחרית הימים לא תבוא עד אשר ילחמו המוסלמים ביהודים, והמוסלמים יהרגום, ואפילו יתחבא היהודי מאחורי סלע או עץ – הרי שהסלע או העץ יאמרו: 'הוי מוסלמי, הוי עבד האל, יש יהודי מאחורי, בוא והרגהו!'

הארגון מנציח את מעמד הפליטות הפלסטינים ומטפח דורות על גבי דורות של פליטים, ובכך- מנציח את הסכסוך הישראלי פלסטיני.

ח״כ השכל: ״רק לפני שבועיים התגלתה מנהרת טרור של חמאס מתחת לבית ספר שמפעיל אונר״א בעזה. זו המנהרה השניה שנחשפה בחודשיים האחרונים. במהלך מבצע צוק איתן התגלה מצבור נשק בשטח מוסד של אונר"א בעזה. מאז שנת 1999 חמאס שולט באיגוד העובדים ואיגוד המורים של אונר"א.
מטרת השדולה לחולל רופורמה מעמיקה באונר"א, לדרוש את פיטוריהן של פעילי החמאס העובדים בארגון, להפסיק את החינוך להסתה ושנאת ישראל, לעורר מודעות בקרב המדינות התורמות ולבקרה קפדנית ושקיפות לכספי התרומות המוזרמות לאונר"א.
העולם יבין- אונר״א מנציחה את הסכסוך הישראלי פלסטיני."

 

צילום: דוברות ח"כ שרן השכל



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערם של חיים וגדי בשארי

מערכת ליכודניק

שלום פנימי וחיצוני

הבשורה על פי כץ

ליכודניק

מי הכוכבים של חוברת ליכודניק לשנה החדשה?

ליכודניק

בוקר בנתיב ילדי תימן האבודים

ניסים עוג'ר

המינוי המיותר של בנט. האיחוד עם הימין החדש מיותר יותר

אריק זיו
דילוג לתוכן