25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הצעירים בבית שמש לא עומדים מנגד

אף על פי תהליכי החרדיזציה המואצים בעיר הצעירים המסורתיים חילוניים בעיר מבססים את עצמם ככוח אקטיבי. השבוע הושק את אגודת הסטודנטים של בית שמש

בראשית נבראו הבכיינים ולאחר שנבראו הבכיינים נבראו העושים וזאת על מנת שיוכיחו לבכיינים שבמקום לבכות אפשר לעשות.

 

תהליך החרדיזציה של בית שמש נכנס לעשורו השלישי. עבדכם הנאמן גדל בבית שמש והוא זוכר עיירה קטנה שבה כולם מכירים את כולם וכולם עוזרים לכולם. ואולם, בתחילת שנות ה – 90 החלה השתלטות חרדית על בית שמש שהגיעה לשיאה בבחירתו של ראש עיר שלטענת החילונים מתנכל אליהם. יתר על כן, הוא מערים קשיים על תנועת בית”ר בעיר.

 

צעירים מסורתיים חילוניים בעיר החליטו לעשות מעשה. הם החליטו לא לחכות ולקחת את גורלם בידם. נעזוב לרגע את חוג תגר בצד, חוג שגם לו צריך להקדיש תשומת לב רבה על שום יוזמותיו אלא שתשומת הלב נכון לעכשיו צריכה להיות מופנית לאגודת הסטודנטים של בית שמש. כך הם קוראים לעצמם. צעירים יוצאי יחידות קרביות ואוניסרסיטאות שיוזמים ועושים ושולטים על גורלם למרות תנאי הפתיחה הקשים שלהם.

 

השבוע נחשפתי לאתר שלהם : “אגודת הסטודנטים בית שמש”

 

אכן, קודם כל הסטודנט.

 

אתר מקיף שדרכו ניתן למצוא הצעות עבודה, לוח מלגות שכה נדרשות לסטודנטים פחות מבוססים, פורומים ןבקיצור יצירת קהילה אינטרנטית שמחליפה את הקהילה המסורתית שגוועה לה מזמן, בייחוד בבית שמש.

 

עשרת המובחרים שיזמו את היוזמה הם : יוסי דהן, חגית מנסבך, משה ואסתר שיטרית, טל אליעזר, יוסי לבקוביץ’, רונן כהן, אושרי אלקובי, איילת אליעזר וערן כהן.

 

ליכודניק מצדיע בהערכה.  

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המחאה של חוג תדמור כנגד נשיא המדינה

מערכת ליכודניק

השרה לבנת קיבלה בברכה את ההחלטה להכשיר את הבנייה בשכונת היובל בעלי

אריק זיו ויזר

שנה טובה למתנגדי מתווה הגז

פוסט של אלי ציפורי

האזכרה למנחם בגין

דודו חיים

ג’ולייט של החיילים

אריק זיו ויזר

בעקבות האונס בתל אביב : דרישה לתגבר כוחות

אלי חזן
דילוג לתוכן