39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הציונים הלא-יהודיים רבים מהיהודים

“בעולם יש היום יותר ציונים לא-יהודיים מאשר ציונים יהודיים” –  זאת קבע הסופר והפרשן האמריקני מייק אוואנס, אוהד ישראל מושבע, בדיון שנערך במכללה האקדמית בנתניה לרגל השקת ספרו החדש. אוואנס הדגיש כי הבעייה בקרב היהודים בישראל ובעולם כולו היא שרבים אינם מבינים כי המלחמה בטרור לא תוכרע לעולם באמצעים ביטחוניים פיזיים, מאחר שמדובר במלחמה אידיאולוגית בה יכריע רק מי שיגלה נחישות וחוסן רוחניים ונפשיים יותר מהצד השני.

אוואנס אמר עוד כי במאה ה-21 אופי המלחמות שונה לחלוטין מאלה שהיו במאה העשרים והדמוקרטיות המערביות עדיין אינן מבינות שמתנהלת בעצם מלחמה אלקטרונית שילוחית, על ידי קבלנים. הטרור הבינלאומי רוצה שלטון וכוח על העולם כולו וישראל היא רק ההתחלה. “שנאה היא דבר נורא, זה כמו לשתות את הרעל של עצמך ולרצות שמישהו אחר יחלה”, אמר הפרשן האמריקני. “לפיכך לא יצא מאומה ממשא-ומתן על בעיות הליבה שהם ביטחון וגבולות, מאחר שלא הורגים יהודים בגלל ביטחון וגבולות אלא רק בגלל שהם יהודים. מדובר כאן על שנאה טהורה”.

אוואנס סיפר כי לאחר שמנהיג איראן כינה במסיבת עיתונאים את ישראל בשם “גווייה ציונית מסריחה”, הוא שאל את  אחמדינג’ד האם יסכים להכיר במדינת ישראל אם זאת תסכים לשלול את הציונות. האיש נראה מבולבל לחלוטין ואף לא השיב.

“יש לכם, הישראלים, יותר חברים וידידים מאשר ידוע לכם”, אמר אוואנס, “והתמיכה בישראל היא רק משום שנאמר כבר בספר בראשית, שמי שיברך את ישראל יהיה מבורך ומי שיקלל יהיה מקולל, כי העם היהודי הוא עם סגולה. הארץ הובטחה לעם הנבחר, עם ישראל, החוקה של העם הוא התנ”ך, וצריך שהפוליטיקאים הישראליים יחזרו לזה”.

 

הבעייה האמיתית היום בארה”ב ובדמוקרטיות המערביות היא, מוסיף אוואנס, שרבים שם ממשיכים עדיין את המהפיכה האידיאולוגית של שנות השישים, כאשר הנוער והצעירים מרדו באלוהים וברוח וקידשו את הנהנתנות החומרית המיידית. לכן האמריקנים איפשרו ומאפשרים לטפח את הטרוריסטים, הן בתקופת מגדלי התאומים וגם לאחר מכן, עד היום. יותר ויותר אמריקנים וגם אירופים מבינים עתה שאין מושג כזה – “שלום אמיצים”, כי זהו רק ביטוי לכניעה לטרור. יותר ויותר מבינים שאובמה הוא כישלון מכל הבחינות ושדרוש רייגן חדש בבית הלבן. יותר ויותר מבינים שבמלחמה אידיאולוגית ינצח רק מי שיודע לעמוד על שלו.

 

ד”ר עמנואל נבון אמר בדיון כי מאוד מעודד שיש אנשים כמו מייק אוואנס המזכירים לנו מה שאנו נוטים לשכוח, שהמלחמה היום היא מלחמת רוח, של תרבות מול תרבות ולא רק עם מול עם.

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חוגגים מימונה בעפולה

אריק זיו ויזר

הדי ליל הבדולח: אלימות נגד מתפללים יהודים ביום כיפור

אריק זיו ויזר

כרמל שאמה יושב על הגדר רגל פה ורגל שם

אריק זיו ויזר

יפו. שבת בבוקר. או שמא נאמר שבת פיל בוקרה

אלי חזן

“מצווה לבנות ביהודה ושומרון בתום הקפאת הבנייה”

אריק זיו ויזר

תמונת הניצחון הקמת ישובים בעזה במשוחררת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן